Kan je hier niet een carrière uitslaan. In de rij staan bij de Applestore voor iemand anders die de nieuwe iPhone wil en je per uur uit laten betalen.
Soy mucho paper en helmoneyveger
Ik wil geurstokjes voor in mijn werkkamer, maar ik kan weer eens niet kiezen.
Ik ben vanochtend voor werk al naar het tuincentrum geweest omdat ik later vandaag te veel meetings vlak achter elkaar heb, maar nu heb ik natuurlijk helemaal geen zin meer om te werken en wil ik meteen de tuin in
O spannend! Gaat dat over je langdurige covidklachten?
Ugh ik probeer een behangafstoom apparaat te huren, maar overal hier in de regio zijn ze al weg. Omdat de bouwmarkten dicht zijn is er maar een beperkt aanbod.
Heeft iemand hier zo’n ding thuis, regio Den Haag?
Oh god. Eén van de opdrachten voor volgende week luidt: “Neem de tijd, ga even zitten. Daal af naar je hartgebied en stel jezelf de vraag zonder censuur; wat verlang ik en schrijf dit op zonder oordelen.”
Daal af naar je hartgebied
Ja, soms moet je beetje omdenken om het positieve te zien in een zware dag.
Vandaag moet dat weer, alweer afspraak erop zitten en alweer overprikkeld
Heel benieuwd hoe haken bij jou gaat!
Lekker zeg, dat lange slapen!
Gisteren lag ik ook om 21.00 knock out al te slapen.
Precies, het is ook echt om denken. Ik hoop dat je vandaag de dag heel door komt. Ga je vandaag ondanks dat dan nog lekker haken?
Ja, eerst even andere dingen van schema nog doen (staat haken en borduren ook op dus dat is fijn) maar gooi mezelf ook weer van internet af. Ik raak van internet vaak alleen maar meer overprikkeld.
Fijne dag
Ik ben inmiddels al zo lang aan het wachten. Dat ik denk dat corona voorbij is als mn moeder straks klaar is.
Pff mijn vriend is de laatste dagen zo lief en begripvol. Hij kent me zo goed en weet precies wat ik nodig heb. Ben een emotioneel wrak de laatste dagen en hij knuffelt en kust me en zegt allemaal lieve dingen. Er bestaan dus echt nog leuke en lieve mannen /einde emotioneel gewauwel
Heeft de bewaking je al koffie gebracht uit medelijden?
De laatste weken heb ik echt ontdekt dat ik veel actiever/sportiever ben dan ik dacht, tenminste dat als ik actief ben ik me veel beter voel.
Tijdens sneeuw/ijs niet buiten kunnen sporten en nu al de hele week binnen in quarantaine. Kijk echt uit naar weer wandelen, hardlopen, tennissen.
Een paar jaar geleden had ik mezelf echt uitgelachen, haha.
Net heel succesful adulting in 1x alle rekeningen betaald die niet automatisch worden afgeschreven. (Ipv wachten tot het dicht bij de uiterste betaal datum zit) En ondertussen wilde ik gewoon keihard janken.
Ik heb nu 6 jaar later nog steeds geen idee waarom hij mn naam wou weten.
Misschien is hij koffie voor je halen en krijg je je naam op de beker. You’ll never know!
Ik zou echt zo graag weer begin 20 willen zijn.
Zou ook al blij zijn met 2 jaar terug in de tijd.
Mocht ik ooit kinderen krijgen zou ik echt heel graag een tweeling willen en het zit wel in de familie van mijn moeders kant. Dus wie weet!
Pff, wil ik ook