Wat je even kwijt wil #49

Les 1 druk op de bel
Les 2 geef het pakket af
Les 3 gooi niet met de doos

8 likes

Ik kijk dunya & d.esie de film. Voel me weer 12 jaar!

14 likes

Dhl slaat les 1 al over vaak.

16 likes

Dhl heeft een totaaal ander programma
Vooral briefjes we hebben u gemist printen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ik heb net deze subreddit ontdekt met baby’s die er uit zien als boomers

4 likes

Morgen is mijn allerlaatste werkdag bij m’n huidige werkgever. Alle taken zijn overgedragen, out of office staat al aan en laptop en IT ligt klaar voor verzending! Dat wordt op m’n dooie gemakje virtueel afscheid nemen morgen en het rustig aandoen DE KOMENDE MAAND want in april begin ik pas bij mn nieuwe werk. Zo heeeerlijk

74 likes

ugh ik word zo moe van m’n slaapproblemen en dat ik gewoon geen normaal ritme lijk te hebben. Was vandaag overdag vet moe, kon me amper concentreren op m’n scriptie, maar nu ben ik sinds 23:00 klaarwakker. Nouja, heb net toch nog ff een uurtje aan m’n scriptie gewerkt (die bijna af is!!! omg zo blij), nu maar even ontspannen en hopen dat ik straks wel gewoon kan slapen.

13 likes

Ik ben best ziek maar werk wil dat ik kom werken.

Heb een ontstoken melkklier sorry jongens eerst even mijn pantser zoeken dan kan ik werken

2 likes

Ik heb vanavond behind her eyes gekeken en ik vond het zoooo’n mindfuck :scream: Ik kan er gewoon niet van slapen hahaha, ik heb echt adrenaline van deze shock.

2 likes

Ondanks het verrotte klinkt dit echt als een super dagje :heart: ben heel benieuwd of het haken mij ook zo goed vergaat als bij jou! Klinkt als super veel progressie in een dag woee!

Na moeilijk in slaap komen gisteren heb ik toch 8,5 uur gemaakt. Schijnbaar was het nodig. Sinds 6 wakker, gelopen, uitgebreid gedoucht, Nu nog 1,5 uur wachten tot ik kan werken.

1 like

Jeetje ik ben bij t ziekenhuis voor mn moeder maar ik mag natuurlijk niet naar binnen. Dus ik wacht braaf buiten en gelijk komt de bewaking mn naam vragen.
Ben hier trouwens wel een uur te vroeg want mn moeder is izjen paniekzaaier maar dat is een ander verhaal.

3 likes

“Hij is niet knap hij is gewoon lang”-bedrijfsleven versie. :skull_and_crossbones:

TLDR: in de VS is 14% van de mannen langer dan 1.82m, en 58% van alle Fortune 500 CEO’s is langer dan 1.82m. En maar 3.9% van de mannelijke populatie daar is langer dan 1.88 terwijl 30% van de Fortune 500 CEO’s langer dan dat is.

8 likes

Ik ben moeee en ik kan me niet concentreren om mijn werk en ik moet vet veel doen vandaag. Op zo’n dag is thuiswerken zo lastig

2 likes

Ik was net bij de dokter en ik moet even een röntgenfoto laten maken van mijn voet. Dus ik bel net die toko voor een afspraak in de veronderstelling dat het nog wel even duurt en ik ook nog mijn best moet doen om te zorgen dat het na werktijd kan. Bel ik en zegt ze dat er nu plek is dus ik kan al over een uur terecht. Haha did not expect that. :joy: Komt me wel goed uit, want ik heb vandaag nog vakantie.

15 likes

Er zitten drie vreemde katten in de achtertuin, waarvan sowieso twee hun ballen nog hebben, de derde kan ik niet benaderen. Beesten zitten ook onder de verwondingen. Ik vind het echt vreemd dat mensen hun beest niet laten castreren

3 likes

American Horror Story

Jeetje wat heftig dat daar maar zo weinig mannen een normale lengte hebben

24 likes

Volgens mij komt er in mijn buurt nog een tegeltuin bij. Kan er geen aardsengel afdalen en de mensen hard toespreken dat ze plantjes en bomen moeten kopen voor hun tuin. :rofl:

12 likes

Als ik minimun loon betaald zou krijgen op de momenten dat ik op mensen aan het wachten ben. Dan stond ik nu in de quote 500.

31 likes

L’horreur, heb je een praatgroep nodig om met deze wetenschap te leren leven?

We zouden Elon Musk en die Amazonboi zo voorbijstreven.

1 like