Ik heb deze week op 3 avonden een lezing/infosessie/event (en op 2 avonden een sociaal iets) en ik vind het zó relaxt dat ik dit gewoon van in m’n bed kan doen. Lekker comfy kleren aan, wijntje erbij . Ik hoop echt dat al die online events niet helemaal verdwijnen als ze ooit weer echt mogen doorgaan. Ik zou het ontzien om na een drukke dag/week nog voor dit soort dingen naar buiten te gaan (ben met die avondklok tegenwoordig ook niets meer gewend, moet ik toegeven, haha ), dus dit is zo ideaal.
Check ook ff het YouTubers-topic, daar wordt deze aflevering besproken
@Hinkje Ja eens, events ook streamen zal straks nog wel blijven gebeuren! Lijkt me ook fijn, dat je ervoor kan kiezen om thuis te blijven en toch iets bij te wonen
Gadverdamme. Ik kijk Zembla. Mensen die bejaarden financieel mishandelen mogen van mij echt kapotgeslagen worden met een stok, langzaam. Dan ben je echt kutter dan KUT!
Ze was ook echt heel blij. Ze heeft bijna een jaar gesolliciteerd dus ben ook zo blij voor haar
Buurman schreeuwt nog net zo hard als Ajax speelt, zelfs met nieuwe hond.
het lijkt me trouwens heerlijk om een (tito)account te maken en dan op mensen te reageren met dit soort dingen waar precies niemand iets aan heeft, maar wel goed bedoeld zijn.
maar nu is m’n cover weg dus kan ik het sowieso vergeten.
en dat zou waarschijnlijk onder trollen vallen.
Oh wat goed dat je dat gezegd hebt, hoe reageerden ze?
Echt halve verrotte dag dit, maar ik heb wel:
hardgelopen
mezelf leren haken (kan al 3 soorten steken)!
flink stuk geborduurd
bijna niet op internet geweest
Ze stonden een beetje perplex toen ik dat zei. Ze zeiden toen van “Oh wat jammer dat je dit zo ervaart. We zagen namelijk wel echt potentie in je en verwachten ook dat je snel wat gaat vinden. En over een jaartje ben je sowieso welkom om weer een kopje koffie bij ons te doen”. Ja daaaaag
Mezelf een veriaardagscadeau gegeven door lekker vrij te nemen en een luxe hotel met bubbelbad te boeken en ik ga een drie gangen menu afhalen
En daarvoor mag ik eerst de halve dag op de kinderen van mijn zusje passen en de oudste is net zindelijk, dus het wordt weer een stukje leuker! En ik wil met de draagzak lopen ik kreeg hem vorige keer niet dicht.
Ah oke, wist niet dat daar veel verschil in zat.Fijn wel dat je er nog vertrouwen in hebt! Ik hoop dat ik dit over 121 dagen gewoon ben vergeten als ik weer mag. Op dit moment zie ik mezelf niet zo snel nog eens gaan
Ah wat rot dat je bent flauwgevallen. Je kan ook plasma doneren, misschien is dat nog een optie?
@Lemongrab ah ik heb 2 bier gedronken en voel me ook teut en ik kwam net thuis en dacht MEER BIER. Maar ik ben verstandig en heb het niet gedaan.
Ik kijk een té dramatische aflevering van csi, het is echt niet om aan te zien
Maar toch moet ik huilen
Is dat minder heftig? Heb me daar nog niet echt in verdiept omdat online stond dat mensen eigenlijk altijd beginnen met bloed doneren. Ik weet ook niet zo goed wat de aanleiding is voor het flauwvallen en dat ik me nu nog vrij shit voel waardoor ik me niet echt beter op de volgende keer kan ‘voorbereiden’ ofzo
Ja als het goed is wel! Omdat je je rode bloedcellen (of zijn het plaatjes) weer terugkrijgt.
Het duurt toch even voor je weer mag doneren, misschien kun je tegen die tijd kijken hoe je je erover voelt en het nog een keer proberen? Het kan aan van alles liggen, wellicht is een ander tijdstip op de dag beter.
Ik ben veel te moe om op te staan maar ik moet echt slapen want hoewel het in mijn hoofd al weekend is moet ik nog een dag overleven. Ik wil uitslapen
Ik heb de afgelopen weken keihard gesolliciteerd en ik heb van 3 bedrijven een aanbod gekregen en nu ben ik mega blij maar heb ik ook keuzestress
Je personeel beter opleiden/screenen
“Als u een kartonnen doos voor u ziet liggen, voelt u dan een drang daarmee te smijten?”