Wat je even kwijt wil #49

Ja!!! Heel irritant.

@Lentex ik val op de bank al bijna in slaap. Heb bijna zin om er aan toe te geven :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

@Lentex @SoonSoonThings oh me toooo. Moet echt moeite doen om wakker te blijven. Toe aan weekend.

2 likes

Oke fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha

Ik denk voor een winkel die die dingen verkoopt en wil displayen. Vandaar ook het logootje erop

1 like

Ik ben net in bed gaan liggen, ik geef het op vandaag hoor.

10 likes

Had je goed gegeten? Ik ben ook flauwgevallen na de bloeddonatie maar ik had het ook niet serieus genomen, dacht ‘dat doe ik wel even’ (niet dus).

1 like

Ik ben de Saturn V van Lego aan het bouwen maar het is echt heel stressvol, want je moet verticaal bouwen :grimacing:

6 likes

Oooh alle seizoenen van bones staan op Disney star! Heb het laatste seizoen nooit af kunnen kijken dus dat ga ik nu eindelijk kunnen.

5 likes

Ik heb weeekeeend! Maar mega koppijn dus ga denk ik zo naar bed :pleading_face:

2 likes

Ja op zich wel, moest van hun ook nog even een broodje eten voor ik ging omdat het de eerste keer was dus juist meer dan normaal.

Heb je daarna wel nog een keer gedoneerd?

ik ga ook maar denk ik :sweat_smile:

1 like

Morgen weer een dag :orange_heart:!

1 like

Net de citroenrisotto gemaakt die wel eens voorbij komt hier op het forum. Ik heb een nieuwe favoriet, echt lekker!

4 likes

Ik ben daarna niet meer geweest maar ik word weinig opgeroepen (vanwege mijn bloedgroep denk ik). Ik zou wel gaan als ik word opgeroepen, maar dan ga ik flink eten van te voren. :hugs:

1 like

Een vriendin heeft te horen gekregen dat ze een nieuwe baan heeft dus nu hebben mijn vriend en ik van papier en stokjes een klein ‘spandoekje’ gemaakt. Nu gaan we voor haar raam staan hahah

100 likes

Ja ik ook haha. Ik feliciteer mensen wel als ze het zeggen, maar anders te bang voor zoiets.

Vorig jaar ben ik afgestudeerd en ik ben nu opzoek naar een nieuwe baan (junior functie, gezien mijn werkervaring). Onlangs was ik via LinkedIn benaderd door een bedrijf. Twee gesprekken mee gehad en vandaag ben ik gebeld met een afwijzing, want ze zochten toch iemand op senior level die het bedrijf naar een “nieuw niveau kan tillen”. En ughhhhhhh ik vind dit zo’n bullshit, want waarom heb je mij dan benaderd? Mijn LinkedIn is up to date en ik had mn CV ook toegestuurd, dus het was al duidelijk dat ik nog niet op senior level zit. Ik heb dit ook aangegeven vanmiddag toen ze mij belden en dat dit tevens verspilling was van mijn tijd en het voelde ZO goed om dit te zeggen. Eerder had ik dat nooit gedurfd.

114 likes

Heb 1 biertje op en nu ben ik dronken en val ik in slaap :thumbsup: corona heeft mijn bierconditie gekilled

10 likes

Dit is echt lief

1 like