Heeft iemand enig idee wat dit is? Ik kan ook niets op die omschrijving vinden
(Betere foto zo)
Bordenhouder? (Leuk quizconcept dit)
Er stond head rug holder bij
Leuk van de bezorger ook. Dat doe ik bijna nooit eigenlijk, haha.
Normaal downloadden mijn whatsappfotoâs altijd meteen maar sinds kort zit er dus vertraging tussen en ik vind dat heel raar en irritant. Zit je naar zoân vakje met een pijl erop te kijken. Meer mensen die dit hebben? Heb de app al opnieuw geĂŻnstalleerd
Ik zou zeggen voor platen, maar wat een rug holder is⊠geen idee.
Op die site hebben ze deze âhead rugsâ:
Volgens mij bij je instellingen van whatsapp. Bij mij staat âmedia automatisch downloadenâ aan. Misschien bij jou niet?
@Chesirecat Gefeliciteerd! Fijn dat je zoân leuke dag hebt gehad.
Ik zou ook nooit aanbellen haha. Zou veel te bang zijn dat er iemand overleden is ipv jarig. Vaak zijn dat de momenten dat er op Ă©Ă©n adres een hoop kaarten afgeleverd worden
Geen idee maar ik zoek zoân ding om mân oogschaduwpalettes in te zetten
Euuuh. Ik zag ze indd ook. Maar het kwam gewoon echt niet binnen dat het platte soort doeken zijn oid
Ik skip deze trend wel, iets te hip
Het spijt me! Zal het nooit meer zeggen.
@LastYoungRenegade ja wij hebben echt een leuke bezorger. Toen we bezig waren met verhuizen kwam hij zich ook heel enthousiast voorstellen.
Ja hier heb ik vandaag ook opeens last van!
Haha ja of miss voor als je die dingen zelf maakt. Dat je ze hier kan bewaren totdat je ze afmaakt? Nja lekker laten voor wat het is idd
Ik had ooit (niemand weet waarom) een rekje waar je toast in kunt zetten. Lijkt hierop maar dan kleiner. Misschien helpt dat in je zoektocht!
Ik heb ong 9 uur geleden voor het eerst bloed gedoneerd en voel me nog steeds zooo naar. Tijdens en net erna ging het prima maar na 10 min viel ik ineens flauw en was ik supermisselijk en nu dus nog steeds
Hebben meer mensen dit gehad en een tweede keer gedoneerd waarbij dit minder was? Op deze manier durf ik echt geen 2e keer.
Ja het staat aan en ze downloaden ook automatisch maar er zit vertraging tussen. Dus ik open het gesprek. Dan wacht ik 1 of 2 seconden ofzo en dan starten ze ineens met downloaden. Maar normaal zijn ze er altijd gewoon direct al.
Ohja ik snap wat je bedoelt. Ik heb dat soms ook en soms komt het wel meteen binnen idd.
Geen idee waardoor dat komt.
Oh hmm. Bij mij is het de laatste tijd opvallend vaak en ook met spraakmemoâs, heb de nieuwste update en altijd internet dus vond het zo vreemd