Haha, daarom heb ik het ook meteen gedaan.
Heb je nu niet zoveel aan, maar bij de primark kun je van die enkelsokjes halen met zo’n rubber randje aan de achterkant, kunnen ze niet afzakken. En je ziet ze niet, zelfs wanneer je bijv slip-ons van vans draagt!
Ik volg een super leuk frans merk op Insta en de ontwerpster ook maar zij net plaatste zij dit en mijn frans is echt 0. Iemand die het een beetje snapt in grote lijnen?
In hele grote lijnen, ze biedt haar excuses aan voor een aantal zaken en het feit dat ze een tijdje afwezig is geweest
Ok neem mijn woorden terug. De laatste aflevering maakte alles duidelijk en ik zit nu echt met een dikke mindfuck! Haha een goede korte serie.
Ik zit boos te kijken en m’n mond valt gewoon open. Wat een onzekere discriminerende bijbel gekkies. Ik snap echt niet dat de grondwet nog niet in Nederland veranderd waardoor gelovige instanties niet meer zo veel macht kunnen hebben.
Dankzij @SoonSoonThings en de code voor 1 gratis pizza bij NYP heb ik zo 2 pizza’s (als het goed is)
Die gast kan zich beter schamen voor andere dingen
Quarantaine dag 10. Nog 4 dagen te gaan en ik word echt gek hier binnen. Nooit verwacht dat ik ooit nog eens intens jaloers zou zijn op mensen die gewoon een rondje kunnen gaan lopen.
“Giel Beelen schaamde zich niet toen hij weer nieuwe media aandacht nodig had en ging direct aan de slag om dit in orde te maken. Want zo blijft hij lekker ““relevant””.”
Het is echt rude gewoon dat je geen alcohol mag drinken als je zwanger bent
Vreselijk
Dit lijkt me ook echt lastig en vooral met dit lekkere weer sterkte nog even.
De invisible socks van Calzedonia zijn echt top, blijven bij mij goed zitten en je ziet ze ook echt niet in sneakers of loafers!
Ze wilt wat dingen uitleggen. Ze is een veeleisende persoon en is daardoor soms (te) hard geweest. Hiervoor excuseert ze zich nogmaals.
Ze heeft zich voorgenomen nooit meer iemand te kwetsen en daarvoor heeft ze nog een weg te gaan. Er komt o.a. een audit binnen HR.
Over haar zwangerschap: ze heeft tot de dag voor de bevalling doorgewerkt en al snel jaar kind meegebracht naar werk. Dat nam niemand jaar toen kwalijk.
Over fatphobia. Dat kan ze niet toegeven. Ze is vroeger gepest geweest omdat ze te dik was, nu krijgt ze berichten dat ze te mager is.
Over haar hond. Ze heeft nooit ‘breng’ tegen iemand gezegd.
Sommige dingen waren misschien oneerlijk, maar de vloedgolf die ze heeft ontvangen ook. Dat doet haar pijn, sommigen zeggen dat ze het verdient maar mensen moeten weten wat hun woorden kunnen aanrichten.
Ze gaat nu afstand nemen en nodigt de mensen die zich getraumatiseerd hebben gevoeld en die met haar willen praten uit om contact op te nemen.
Beetje vaag en niet letterlijk maar dat is wat ik eruit begrijp zonder context
Ah ik heb zo’n heerlijke verjaardag gehad . Lekker heel de dag in de zon kunnen zitten. Vriend had gebakjes gehaald en er hadden zoveel mensen een kaartje gestuurd dat de postbezorger maar even aanbelde om gefeliciteerd te zeggen . En nu lekker de dag afsluiten met een avondje op de bank met snackjes en alcoholvrije wijn (I feel you @Karl_Lagerfeld).
Ik wil naar bed
Lol ik dacht dat jij echt 22 was ofZo
Hahaha komt in de buurt. Sinds vandaag 25.
Dan kan sinds vandaag het woord ‘snackjes’ niet meer. Gefeliciteerd!