Wat je even kwijt wil #49

Ik kijk de miniserie behind her eyes op netflix en vind het nog steeds maar een rare serie. Ben bij aflevering 4 vd 6.

Hoezo raar? wil hier vanavond ook aan beginnen
Is 't veel drama?

Was samen met mijn vriend wandelen, komen we thuis ligt er een pakketje in de bus. Ik zie dat het voor mij is en ineens herinner ik mij dat ik een leuk setje had gekocht als verrassing. Dus ik hakkel een beetje en zeg ja is voor je verjaardag niet kijken, eerste wat hij zegt zeker een pikant pakje. Weg verrassing, want ik schiet in de lach. Toen wist hij genoeg.

27 likes

Volgens mij niet want ik betaal ook een vast tarief, waarschijnlijk gebaseerd op mijn eenpersoonshuishouden. Alle afval gaat hier op de grote hoop, behalve mijn papier en glas trouwens. Die breng ik apart weg. De gemeente (010) is er wel mee gestopt plastic gescheiden op te halen.

Ik zat live mee te kijken naar een sponsordeal-overleg van die dj Tony Junior (hij stream echt alles op twitch) en ik was echt verbaasd hoe casual het eigenlijk was haha.

Ik moet iets mega technisch doen voor werk samen met een klant die er veel meer verstand van heeft, en het is maar goed dat het via de mail gaat, want ik zit er echt constant zo bij

Doe echt mijn best een zo kloppend mogelijk verhaal neer te zetten, maar ik begrijp de helft van de woorden die ik typ niet eens.

32 likes

woooooooooow meneer is geweest voor het riool en de wortels van de bomen die in de tuin van de buurvrouw staan die komen door de riolering heen en groeien dus omdat het vochtig word. Nu zit het gelukkig nog redelijk op z’n punt dat we dat stuk kunnen open halen en wellicht met de hand er uit kunnen scheppen.

Voor nu ben ik blij dat de rekening “maar” 150 euro was. maar dit had ik niet verwacht.

7 likes

O god. Ik had net een eerste sessie van een loopbaanadviestraject. En het was echt verschrikkelijk. Het was zo’n heel zweverig law-of-attraction type. Toen ging ze ook ineens de psycholoog uithangen en allerlei zaken ophangen aan het feit dat ik een eerste-generatie-student ben :weary: :weary: :weary: Wat een verschrikking.

30 likes

Via NL Leert door toevallig? Ik had deze week ook mijn intakegesprek!

Nee, het was via een loopbaanadviesbureau die verbonden is aan de universiteit waar ik aan werk! Hopelijk was jouw gesprek wat succesvoller. Ik zie nu dat Ă©Ă©n van de opdrachten voor het volgende gesprek “Verlangen om in een reflectiestand te komen” heet en er is een opdracht om over mijn kindertijd te schrijven :weary: :weary: :weary: :weary:

11 likes

Haha ik zit in de wachtkamer in het ziekenhuis en een oude vrouw heeft ruzie met haar man omdat hij niet genoeg afstand houdt. Net duwde hij haar in haar rolstoel vlak langs mij en schreeuwde ze HAAAANS STOOOOOPPPPP! Gelukkig kan niemand zien dat ik stiekem zit te grijnzen achter m’n mondkapje.

26 likes

Omg ik heb ervaring met dit soort figuren en voor je het weet heb je 8 trauma’s aan je broek hangen

6 likes

Bruh geef me gewoon een vragenlijst zodat ik een beetje inzicht krijg in waar mijn competenties liggen en geef me dan tips voor het solliciteren gaaaa weg met je zweverige kletskoek

4 likes

Nou het gaat over een stel waarvan de man psychiater is en er is iéts met zijn vrouw en vroeger en dan komt zijn secretaresse in beeld en het is gewoon wazig. Wel heel goed in elkaar gezet vind ik en ook echt spannend waardoor ik ook zo benieuwd ben naar het einde.

1 like

Ik blijf het heerlijk vinden dat je uitgebreid kan gapen in het openbaar met mondkapje op. Niemand die je giechel in kijkt :+1:t2:

24 likes

Eigenlijk zie je het wel wanneer mensen gapen :face_with_hand_over_mouth: Maar goed ik gaap ook hele dag door

ik vind dat mijn werkdag er voor vandaag wel weer op zit. Zo druk de laatste tijd, ben blij dat mijn directe collega maandag weer terug is.

Kan me zo slecht concentreren.

1 like

O iedereen mag weten dat ik moe ben haha, maar het meest oncharmante wordt zo goed verborgen en uitgebreid gapen is toch wel het lekkerste

1 like

Hahaha ja die breakoutrooms zijn zo kut, ik leave dan ook altijd ff snel. Heb je toch mooi weer 10 minuten om drinken te halen

3 likes