Iemand was me vergeten uit te nodigen voor digitale koffie met collega’s en nu krijg ik “oh sorry, helemaal vergeten maar hier is de link we zijn NU bezig” ja doeiii nu hoeft het niet meer, nu wil ik al niet meer. Had je me maar niet moeten vergeten. Ben soms zo’n principiële prinses, niet te doen
Ik ben die aanslag net ook (digitaal) onder ogen gekomen. Holy shit, van het bedrag dat ik moet betalen zou ik verwachten dat ik de halve stad bij wijze van kan voorzien van al die voorzieningen, maar nee, is alleen maar van een eenpersoonshuishouden 🥲🥲🥲🥲🥲
Pfoe net een gesprek gehad dat ingang op alles van stage en was zo emotioneel. Ondanks alles echt blij dat deze emoties er nu uitkomen zodat ik het een plek kan geven en weer positief door kan gaan
Jezus het jeukt zo ziekelijk erg onder mijn borsten en ik krijg zo visite. Vraag me soms ook echt af waar dat vandaan komt, draag meestal geen bh meer met beugel dus dat ding jeukt niet.
Ahhh volgens mij heb je wel echt een pittige periode of niet? Hoe ver ben je nu?
Ik ben zo tering ongemotiveerd vandaag.
Heb ook maar direct een week vrij aangevraagd. Wel pas in april, maar pff kan niet wachten.
Successful adulting level 99.
Haha ja klopt wel! Ik zit ook aan het einde van mijn studie dus de laatste loodjes wegen ook wel echt het zwaarst.
Dit gesprek ging ook over of ik mijn afstudeerstage mocht lopen, maar had in januari al besloten om nog een extra stage te doen. Dus ben nog niet bij het einde maar toewerken naar zelfstandig werken is ook wel het moeilijkste!
Respect hoor, het is echt een vak met super veel verantwoordelijkheid en je bent ook heel jong klaar, vind het heel knap!
Vandaag leer ik mezelf haken
Oeee en hoe gaat het!?
Ik zit nog steeds te wachten op de verzending van mijn spullen.
Ja, ik maak (althans dat is de bedoeling) het TLC kleed, dan leer je ook echt haken, zitten alle steken in.
Ik ben nu bezig met eerste video en doe de rij van 146 losse maar is even wennen vooral.
Wel echt leuk als je opeens losse hebt, was verbaasd!!
(al ga ik hierna lekker borduren en mag ook nog hardlopen)
Gaat echt goed komen! Het is ook zwaar beroep waarbij je ontzettend veel moet weten en verantwoordelijkheden hebt. Dat je iets langer krijgt voordat je helemaal zelfstandig aan het werk moet lijkt me alleen maar fijn!
Superlief van je! En ben het er mee eens haha, dus daarom heb ik zelf ook geen negatief gevoel over extra stages omdat ik 100% klaar zijn voor die grote verantwoordelijkheid
@Sjern Lief!!
Ik was net aan 't afrekenen in de supermarkt en toen hoorde ik van die rot jochies giechelen en fluisteren ‘haha die schoenen van die mevrouw’ dus ik keek verschrikt naar beneden om te kijken wat ik ook alweer aanhad. Maar ze hadden 't blijkbaar over de klompjes van de mevrouw naast mij
Haha jezus ik Google iets over sport leggings versus gewone leggings, kom ik dit tegen van Girlscene:
4. Zijn mijn billen bedekt in de legging?
Vooral als je een ‘gewone’ legging draagt is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je billen bedekt zijn. Niet alleen je billen trouwens, ook de voorkant mag tot op zekere hoogte verborgen zijn. Je wil niet aan iedere je vagina laten zien, of wel?
Vraag me af wat voor bijzondere capriolen zij uithalen in een legging als je zelfs de vagina erdoorheen kan zien.
Heb gisteren ruzie gehad met mijn vriend en ben daardoor in een heftige paniekaanval terechtgekomen, waar ik nog steeds niet uit ben. Wil niets liever dan vanavond tegen hem aankruisen en voelen dat het weer goedkomt, maar ik ben zo bang dat we door de paniek alleen maar weer ruzie krijgen dat ik hem alleen maar wegduw en hij nu wat met vrienden gaat doen. Waarom ben ik zo en kan ik niet gewoon accepteren dat mensen wat voor me willen doen?
OMG m’n gebeden zijn verhoord, m’n buurman is vanochtend uit huis gezet
Party!!! Wat fijn voor jullie zeg!