Wat je even kwijt wil #48

Wooow Tony zit echt te spacen bij Jinek? Helemaal te trillen alles? Of ziet hij er altijd zo uit?

God ik vrees ervoor. Moet zondagavond werken, HOE ga ik daar komen :cloud_with_snow: :cloud_with_snow:

1 like

Op de slee

15 likes

Zijn al op

Langlaufen

6 likes

Ik heb teveel gegeten en er ook bij gedronken dus ik ga nu maar gewoon in een winterslaap

1 like

Op de deksel van een prullenbak kun je ook glijden, of een vuilniszak

1 like

Ik zie niks raars eigenlijk? Of ja niet raarder dan ie sowieso al is

Dat zei mijn man ook, maar nu die aan tafel zit ziet ie er wel normaal/normaler uit.

Dat Tony op een feestje kon staan maakt me niet jaloers hoor. Maar dat hij in het buitenland uit eten kon, that hits me.

1 like

Haha, wat grappig! Ik vergeet de hele tijd dat er een avondklok is want ben letterlijk nooit na 19u buiten :sweat_smile:

Ja vind ik ook! Gelukkig maar haha. Misschien was het de belichting

1 like

Ja ik app je wel even!

1 like

Bij mijn huidige energieleverancier wel, kon het aanpassen naar 1x per dag, maarja, niet met terug werkende kracht helaas

Vroeger maakte ik allemaal collages voor op mijn cu2 pagina van Jamie van direct, ik vond hem zo knap he. Nu vind ik m eigenlijk nog steeds wel knap. Maar niet meer collage-waardig

11 likes

Haha love die burn van Arjen Lubach in op1 over onnodig naar de studio komen na de avondklok terwijl het op afstand ook gewoon gaat (terwijl er mensen wél in de studio zitten)

3 likes

Ik vraag me soms wel af of ik na de pandemie weer in staat ben normaal te functioneren in het dagelijks leven. Ik doe nu zo weinig, moet bijkomen van een afspraak, HOE ga ik ooit weer een dag op kantoor productief zijn straks.

50 likes

Hier ben ik ook bang voor. Met moeite heb ik om 10 uur ontbeten en ben ik gedoucht en aangekleed.

6 likes

Ik heb gesolliciteerd op mn droomstage en ik check elke minuut mn mail
Maar het is pas voor SEPTEMBER jeetje

33 likes

Ik merk het ook met poepen en scheetjes. Normaal moest ik nooit onder werktijd maar nu was ik bij opa en we hadden een gesprek en ik laat gewoon midden in een zin een scheet. Alsof ik alleen in mn werkkamer zat?? We schrokken beide. En ik heb allemaal snor en baardharen die nu worden verstopt onder een mondkapje. Dit komt nooit meer goed.

31 likes