Wat je even kwijt wil #48

Ik zag dat Tony er ook is. Is hij al aangepakt voor z’n egoïstische move om te vliegen naar ergens in Azië om daar een plaatje te draaien?

1 like

Doe er gewoon eerst iets mee zodat afknippen de enige optie is! Ik heb het bijvoorbeeld thuis geblondeerd en daarna pastel roze geverfd.
Maar de kappers gaan toch nog niet open dus ik denk dat ik het maar zilvergrijs ga verven!
Als de kapper straks niet gaat huilen heb ik het niet goed gedaan

5 likes

Nee, hij mag er nu lekker over kletsen! Tenzij hij nu aangepakt gaat worden maar…

In zuid amerika komt het ook voor. Ik ben ook team baby zoveel mogelijk kort knippen/scheren. Schijnt dat dan dikker terug groeit, mijn ouders nou mijn moeder meer heeft dit ook gedaan na zoveel weken. Ik had bij geboorte lang stijl haar (geen vlas) maar alsnog dus wel vanwege cultuur/gewoonte dat het dan kort wordt geknipt.

1 like

Beter van wel. Walgelijk dat hij zendtijd zou krijgen met dat voorbeeld

1 like

Oh bedankt voor de uitleg! Ja mijn moeder vond het te vlassig en het groeide niet snel genoeg ofzo? Dus daarom heeft ze het afgeschoren bij mijn zusje maar zoals ik al zei kwam het in dezelfde vorm terug bij haar dus ik weet niet of het in dit geval effect heeft gehad.

Ze heeft overigens nu wel heel mooi lang haar, alleen ja is het nogsteeds wel fijn maar wel veel haar? Dus misschien heeft het dan toch geholpen!

1 like

Nee we zijn nu nog bij de eeuwige discussie over het feit dat jongeren het het zwaarst hebben in de lockdown en dat ze als eerst een vaccinatie zouden moeten krijgen.

2 likes

Ja geen idee of het echt helpt of niet!

Bij mijn nichtje hebben ze het niet gedaan en zij heeft dezelfde haar structuur en krullen als mij alleen dan veel dunner. Dus ik hou mij maar vast aan dat het bij mij wel heeft gewerkt :joy: en dat als ik een future baby heb ik het dan ook maar doe :woman_shrugging:t5: Sowieso groeit het toch weer aan dus dat maakt ook niet uit.

1 like

Die jongeren kunnen ook gewoon een pittig kort kapsel aanmeten, hebben ze ook even iets anders om over te zeiken dan corona.

6 likes

Ik zie het, heb het aan staan. Leuk dat er weer zoveel experts aan tafel zitten not

Wel lobi voor Aboutaleb hoor.

1 like

Ja ik vond z’n filmpje ook gewoon goed hoor. Benieuwd of hij ooit voor lijsttrekkerschap gaat

Als ik voor mijzelf mag spreken als 15 jarige roxy dan zou ik compleet depressief geraakt zijn met een kort pittig gerda kapsel

Maar dan overheerst dat even de kutgevoelens die corona oproept. :stuck_out_tongue:

Gvrdmm schrik me dood man. Ik lag in bed en was mijn kat kwijt dus ik zeg “waar ben je nou??”. Gaat mijn telefoon ineens over op een of andere Siri-mode die ik niet kende. Ze gaf nog antwoord ook.

104 likes

Hahahahahaha zo eng :joy:

2 likes

Hahahaha die suggestie ook. Heb je Flappie gezien? Wie vraagt zoiets aan zijn telefoon.

8 likes

Ik heb het even gevraagd voor je…

54 likes

Ook nog eens niet eens de schoonzoon van de man die daadwerkelijk ziek is. Wat heeft hij er godsnaam mee te maken?

1 like

Ik gil hahahahaha omg. Recepten voor konijnenstoof. Zo barbaars.

40 likes