Wat je even kwijt wil #48

Ik ga denk ik in joggingbroek naar kantoor want daar leef ik al bijna een jaar in.

5 likes

Ja dat ook :joy: Ik heb opzich wel geld over om nooit meer een normale broek te dragen. En bh. Beide begin 2020 voor het laatst gedragen. :heart_eyes:

2 likes

Mijn gewone broeken passen denk ik niet eens meer, in joggingbroeken zit iig stretch :joy:

4 likes

Jazeker vond wel dat ie steeds heel snel praatte. Kon het soms niet goed bijhouden

Hij kwam eens een praatje houden op mijn vroegere werk en toen vond ik het een hele rustige man (indrukwekkend/met veel stiltes, viel me juist op)

Ik hoorde op de radio dat ze ook harde wind verwachten en dat je daar niet tegenop kan strooien, want het zout blijft dan niet liggen en de sneeuw blijft zich verplaatsen. Dus met zomerbanden zou ik die gok denk ik niet wagen. Kun je misschien met het ov? (Alhoewel ik ook betwijfel in hoeverre dat blijft rijden.) Anders misschien zaterdag heen?

1 like

ik miste dansen in een club zo dat ik net om 2 uur ā€˜s nachts al mā€™n lichten heb uitgedaan op een schemerlamp na en mā€™n allerranzigste afspeellijst heb aangezet om me even in mā€™n uppie te misdragen en het was verrassend leuk??? 10/10 bij gebrek aan beter

91 likes

Meh sinds corona beginnen al mijn dagen rond 7 uur en eindigen alweer om 21:00, dan ben ik er vaak klaar mee en ga ik in bed op mijn telefoon scrollen tot ik in slaap val. Wel jammer, ik heb dan toch het gevoel dat ik niet optimaal van mijn weekenden geniet.

Wel zin in de sneeuw!!

Ik zit sinds die avondklok zo in een ritme dat ik iedere avond rond 11 uur in bed lig en dus ook rond half 8/kwart voor 8 alweer wakker ben, ook in het weekend. Heb dan eerst de neiging om me meteen weer om te draaien want weekend dus wil uitslapen, maar ik lig heb dan al meer dan 8 uur geslapen dus ben gewoon uitgeslapen. Maar voelt zo onwennig om in het weekend al voor 8 uur wakker te zijn?

Het artikel is helaas alleen voor abbonees!

Gisteravond voor het eerst in maanden weer gaan hardlopen en ik heb nu alweer zoveel spierpijn. Kom het bed nauwelijks uitā€¦

Zo veel zin in de sneeuw! Heb alles in huis voor warme choco met rum en slagroom, en marshmallows en vega knaks om boven de vuurkorf buiten te roosteren. Yaaaaaasss

27 likes

Ik heb ooit een keer moeten optreden in het Gelredome en toen was Di-rect ook daar. Uiteraard wilden we backstage allemaal op de foto met ze. En ik weet nog dat die Jamie toen zei: als jullie ouder zijn dan zijn jullie echt lekker. Kom dan nog maar terug.

We waren toen 14 ofzo :scream: (hij begin 20 denk ik) Echt te fout als ik er nu over nadenk maar uiteraard waren we toen zeer gevleid :sweat_smile:

16 likes

Ik vraag me dit ook af. Ik ben nu zo snel overprikkeld of gewoon kapot na een afspraak.
Plus heel mn conditie is weg. Echt vreselijk dit

1 like

Had vannacht echt rot gedroomd dus was om 7 uur al buiten met de hond en hoorde zoveel vogeltjes fluiten! Werd er helemaal vrolijk van. Zou bijna denken dat de lente eraan komt Maarja die sneeuw hĆØ komende dagen haha

17 likes

Zal ik een slee kopen? Maar we hebben helemaal geen heuvels, moet ik mijn kind steeds slepen.

Ah heb zo slecht geslapen :zzz::sleeping: En vandaag ga ik helemaal reizen en alles. Had de slaap juist echt nodig

1 like

Ik kan echt alleen maar denken aan de naderende sneeuwstorm. Ik haat het echt zo bleeeeggghhhhhh dan moet ik maandag door de sneeuw fietsen en dan is het mega glad want het vriest dan en dan ga ik op mā€™n bek. Echt zin in. Ik ga ook maar vandaag vast boodschappen doen zodat ik de deur niet meer uit hoef tot maandagochtend. Morgen zou ik stadswandeling gaan doen maar ik las iets over sneeuwduinen en nu denk ik: no thank you, not for me.

4 likes

Ik heb gister ook een disco party met mā€™n vriend gedaan: discolichtjes aan, partymuziek, biertjesā€¦ was nĆ©t echt haha

4 likes

Jaaaaaaaaa ik ben het geworden!! Wordt nu nog spannend met financiering, maar yes!!! Thanks voor de good vibes iedereen hahaha

65 likes

Ja nu is dat idd een hele foute opmerking, gatver. Maar snap wel dat je dat als 14 jarige heel anders ervaarde

2 likes

Maandag heb ik een kennismaking met de nieuwe leidinggevende maar ik ben met zwangerschapsverlof. Als er geen sneeuw zou liggen, zou ik gewoon naar mijn werk rijden. Maar ik denk dat ik haar maandag ochtend even bel of mail of het toch via teams kan :sweat_smile:. De auto heeft alleen zomerbanden en ik vind het met 36 weken zwanger zijn toch wel gevaarlijker haha