Haha ah dan moet je snel slapen. Is het eerder morgen
Ja ik wil het ook het liefst slapen maar ben nog niet echt moe . Heb the voice op staan maar daâs ook echt kut. Misschien in bed nog maar even wat lezen.
Haha je kunt het the voice topic ff lezen en daar meedoen
Ah lief dat je meedenkt maar heb lang genoeg hersenloos zitten kijken. Ik ga toch maar voor mijn boek en hopelijk val ik dan snel in slaap.
Ik was vlak voor 9en onderweg naar huis en vond het best wat hebben zo met de halve stad tegelijk zo snel mogelijk naar huis racen haha. Een soort massasprint waarbij iedereen een andere kant op racet maar wel naar eenzelfde finish gaat
Ik vind dat laatste kwartiertje altijd zo leuk om buiten te zijn, zoveel activiteit dan op straat. Zie net deze ook
https://www.instagram.com/p/CK7I9g5pOVC/?igshid=vabt3q3ddrzj
Oh hij opent hem niet in het klein, anyway, activiteit om tien voor 9
Ik kijk naar Charlie& the chocolate factory en de oempa loempaâa zijn echt hilarisch. Ook echt allemaal dezelfde persoon.
Lekker fris bobje met een pony sgat. Oh wachtâŠ
Oke, ik zie zulke zinnetjes vaak gebruikt worden door mensen die lullig doen over het gedrag van een vrouw die zwanger is/net zwanger is geweest/ongesteld is.
Maar jij bedoelt het juist ter behoeding van en dus niet op een lullige manier. Fijn!
Oh neee absoluut niet! Wel goed dat je er wat van zegt want ik vind mensen die rot doen in die context ook echt bagger
Niets beter dan een verschoond bed en een schone pyjama al was een kruik ook niet verkeerd geweest, maar heb geen zin om weer uit bed te gaan.
Ik lig ook echt op mijn vrije dag nog eerder in bed dan wanneer ik moet werken. Wat een saaie avond haha
Ik was nu voor de eerste keer op dit tijdstip buiten en vond het inderdaad echt leuk! Voelde me verbonden met al die mede haastende mensen.
Dat fimpje is wel wat drukker dan het hier was haah. Zie daar ook hele groepen mensen op pad! Hier waren gelukkig de meeste mensen alleen
Haha ja ik zit elke avond met verbazing te kijken. Het is alsof iedereen huisarrest heeft en bang is voor een standje van zijn/haar ouders.
En al die mensen die dan ook altijd te laat zijn, die zijn nu helemaal in de stress. Toch wel heel grappig om te zien.
Misschien hebben ze bij het z/k subforum tips voor een praktisch maar sexy kapseltje.
Ik zit nu naar npo 1 te kijken met mam en die is met haar man toch aan het meebleren met al die liederen heel bijzonder
Edit nou het is al afgelopen dus dat scheelt
Die pubquiz? Haha ik zapte er langs en ik was echt verbijsterd over het niveau van dat program. Vreselijk suf haha. Jammer dat Evi ineens zoân programma doet ook
Edit o het was van Max. Dat verklaart alles
Was het een pubquiz?? Ik weet niet wat ik me er anders bij moest voorstellen maar ik dacht dat een pubquiz een groep schreeuwende mensen aan het bier in een kroeg was ofzo
Ik ben ook een wereldvreemde hoor
Wat was Eva Jinek vervelend net zeg, jeez. Gaat over dat Golden Earring stopt, en Spike (zijn schoonzoon) zat in de studio en Eva gaat hem meteen bombarderen met vragen. Zegt Spike: âze wilden dit nog helemaal niet naar buiten brengen dus snapnie waarom we het hier toch over moeten hebbenâ. Vervolgens gaat ze gewoon door met vragen stelen. Die jongen is er om de nieuwe single met zijn band te spelen, laat hem met rust verder.