En hopen dat het geld snel terug gestort word, haha! Zou wel fijn zijn voor de nieuwe boodschappen die we moeten halen…
Lees een oud twitter bericht, echt oud hoor maar daar staat binnen 2 weken geld terug…lekker dan.
lol ik kreeg van de NS een mail dat er dit weekend met winter dienstregeling word gereden. Zul je zien dat het net zoals een paar jaar terug word; heel het land zowat plat leggen en dan een dag later pas sneeuw en chaos overal.
Ik wil al mijn haar afknippen maar dan voel ik me zo’n moeke die ‘kort haar lekker praktisch vindt’ en daar word ik recalcitrant van (maar het is wel 80% de reden dat ik het wil ipv de grote klit die mijn haar momenteel is)
Echt een klassiek moederschap dilemma dit is wat ze bedoelen natuurlijk met al die moeilijke keuzes die je als moderne vrouw moet maken
Is er geen tussenoplossing, halflang ofzo haha. Of wil je er dan direct helemaal voor gaan
Edit of een pittige bob whaha
lekker skeit aan dat. als jij kort haar wilt, lekker doen! Moeke of nie
Ik hou er wel van dat je na de kapper goed veel verschil ziet dus ik roep altijd ‘haal er maar af!!’ (Niet dat ik binnenkort naar de kapper ga natuurlijk) Ik vind half-lang zo half-niks. Ik heb het trouwens wel over een kapsel net boven mijn schouders ofzo hoor niet de tondeuse
Ja resultaat is wel lekker fris, voel je je weer ff als een nieuw mens (heel ff dan)
Maar je hebt sowieso nog tot maart om hier over na te denken of ga je het letterlijk zelf knippen?!
Staat wel leuk denk ik! Sowieso is dat altijd mooier dan lang haar dat eigenlijk z’n beste tijd heeft gehad.
Zolang je maar geen kort pittig kapsel met een Kuifje neemt, dan doe ik voortaan of ik je niet ken.
Zijn dit niet hormonen die spreken want mijn moeder had dit ook na de bevalling van mijn zusje en toen heeft ze wel de tondeuse gepakt en daarna ging ze in mijn armen huilen waarom ik haar niet tegen heb gehouden
Was een wijze levensles voor me trouwens
Edit: ik lees nu dat er geen tondeuse aan te pas komt dus in dat geval half lang is ook mooi!!
Ja het luistert wel nauw met mijn ‘kaaklijn’ maar ik heb vaak korter haar gehad en vond het wel leuk altijd!
@kleinmaargroot nee je hebt gelijk het zal sowieso maart of april worden dan, nog tijd zat om me mentaal voor te bereiden!
Haha jemig hallo die eerste alinea. Jouw leven is dramatisch
Hahahahaha nou in dit geval was het mijn moeder haar leven ik zat daar met mijn 14 jarige wijsheid een beetje verbaasd te kijken van nou nou…
Bijna onwerkelijk wel
‘De hormonen die spreken’
Is daar iets mis mee dan?
Leuuuk!! Wat voor heb je gekozen? Stuur je een foto? Ik heb ook nieuwe wielen!
Absoluut niet! Maar ik heb wel uit de situatie meegenomen dat dat je soms op een manier kan beïnvloeden waar je niet altijd op de lange termijn blij mee bent. Nouja, in mijn moeder haar geval dan.
Ik bedoelde er niets rots mee overigens!
Wat een saaie vrijdagavond dit. Ga zo maar slapen denk ik. Gelukkig gaat het sneeuwen morgen gebeurt er tenminste nog eens iets
Morgenavond pas
Ja kan mij niet snel genoeg kom maar op met die sneeuw