Wat je even kwijt wil #48

Ik zit bij van de bron en zij lezen elk kwartier je slimme meter uit dus kan mijn verbruik echt per kwartier zien, super chill. Niet dat ik er echt iets van snap, het enige waar ik op let is “volgens onze laatste berekeningen heb je tot nu toe minder verbruikt dan voorspeld” :joy:

1 like

Punten vond ik erg makkelijk, vooral met golvend haar tot mijn broekriem.
Ik zit nu alleen met het probleem dat ik niet zelf mijn undercut durf bij te werken. Te bang om uit te schieten.

Ben ff wat apparaten aan het verwijderen in m’n Videoland account want staan er te veel in. Dus ik app m’n vader hoe hun tv heet en natuurlijk appt 'ie terug ‘Harry’ ipv Samsung2933 ik had het kunnen weten :thumbsup:

23 likes

Ja al jaren, ik doe het zoals in deze video

1 like

1 speciaal biertje op. Aangeschoten en nu moet ik naar de supermarkt.

1 like

Mijn vriend kwam helemaal schuldbewust sorry zeggen omdat hij mijn rode jurkje heeft verpest in de was. Het kwam er helemaal gekrompen uit. Sorry sorry sorry en hij zou natuurlijk een nieuwe betalen! Alleen heb ik helemaal geen rood winterjurkje dus geen idee waar hij het over had. Het bleek een trui te zijn :joy:.

52 likes

Hmmm welke snacks ga ik zo kopen voor het weekend

Nee ook niet gekrompen! Het is een wat langere trui dus in theorie had het een gekrompen jurk kunnen zijn.

3 likes

Vegetarische bitterballen

1 like

Ben en Jerry’s en Croky bolognese :heart_eyes:
Daar heb ik nu zin in maar geen moed meer om naar de winkel te gaan

1 like

Godverdomme, zit het nieuws te kijken en moet de hele tijd lachen als ze Tata Steel noemen.

30 likes

Tatta Steel

3 likes

Zo ja zo kinderachtig maar ik moet ook altijd lachen bij die naam
Alsof het een soort parodie is ofzo

Ik was vanmiddag wandelen met een vriendin en heb echt zo een lekkere latte caramel gehad en dat gewoon in de middle of fucking nowhere. Maasband

7 likes

Ik dacht, lekker, chill weekendje. Eindstand: verveel me nu al!

Picnic bestelling is geannuleerd vanwege de weersvoorspellingen, snap het maar baalllll. Denk dat half NL morgen nog even snel gaat hamsteren dus zal wel rete druk zijn.

Jongens is Johan Derksen nou naar de kapper geweest?? De ondergrondse!!! Het zit niet zo Samson vandaag

1 like

Ja want zijn partner kan het vast niet.

2 likes

Chips mijne ook, geen bericht over gekregen nog maar zag het in de app. Nu maar hopen dat t morgen na werk niet sneeuwt zodat ik met de auto nog inkopen kan doen…

1 like

Denk het ook niet :yum:

Moet wel zeggen dat het er netjes uitziet en wat mij betreft had ze dat dan wel eerder mogen doen!! Maarja het is niet aan mij natuurlijk