Wat je even kwijt wil #48

Hahah, tering je hebt gelijk. Ik ben ook al regelmatig een site aan het verversen om te kijken of de pantoffels die ik wil alweer op voorraad zijn.

1 like

Sinds ik hier woon verhuizen de buren 1 voor 1. Ik denk dat ze bang zijn voor me.

4 likes

Mijn moeder met haar fb wijsheden, word ik helemaal moe van:

JA iedere kapper adviseert om bij een klein kindje het haar helemaal af te scheren als hij/zij vlashaar heeft hoor!!!1!!1!!

Na het heel lang uit te stellen (want duur) heb ik net van mā€™n eerste hogere salaris nieuwe wielen, toe stops en veters voor mā€™n rolschaatsen besteld! Ben helemaal enthousiast want ik denk dat ze heel vet gaan worden :blush:

38 likes

Is ook een cultuurding

4 likes

Ik heb vandaag een rasechte optimist gespot. Er liep iemand in korte broek in de supermarkt. Niet een sportbroekje maar echt een korte broek.

14 likes

Ik wil leuke dingen voor mezelf kopen want ik ben een paar dagen vrij en thuis (weekend weg afgezegd).
Wat zijn jullie favo webshops? Ik houd van kaarsjes, badderen, lekker vegan eten, troepjes voor in huis en creatief bezig zijn (al heb ik daar al veel van).
Ik bestel al wel eens bij www.hartjemezelf.nl (dus dat was mn eigen tip), maar andere tips zijn dus welkom!

Edit: oh leuke onderbroeken of sokken wil ik ook wel

Haha wat een verschrikkelijke naam, hartjemezelf. Maar dat terzijde, ik heb geen tips sorry

4 likes

En veel handiger dan een paar schaatsen die je 1 keer in de 10 jaar kan dragen.

Echt? Wat voor cultuur dan ben ik oprecht benieuwd naar want mijn moeder komt altijd met van die dingen waarvan ik dan denkā€¦

En dan helemaal boos worden als ik zeg dat Facebook geen goede raadgever is, ik zit ernaast als ze zit te scrollen geen grap

Overigens kwam het haar van mijn zusje in dezelfde hoedanigheid terug dus als het van een hele afwijkende cultuur is, is het mogelijk ook voor andere soort haartypes want wij zijn gewoon team vlashaar

Precies! Al ben ik stiekem wel benieuwd of ik ook beter kan schaatsen nu ik rolschaats

1 like

Als ik een paar panterprint noren kon scoren voor 10 euro had ik ze wel gekocht. :sweat_smile:

2 likes

Aziatische culturen vooral

1 like

Hahaha

Vriend: Zet jij de bordjes even achter?
Kind: :face_with_raised_eyebrow: * zet borden achter zich op tafel *

3 likes

Oh wauw jongens sorry dan voor het ignorant zijn zal er op letten

Weet niet welke maat je hebt en wel een tikkie duurder dan een tientje maar close enough?

Prachtige schaatsen maat: 36
ā‚¬ 40,00

Edit: oh dit zijn helemaal geen noren sorry ik weet niks over schaatsen :frowning:

1 like

Dit wordt mijn halve voeten amputeren maar wat grappig dat er wel Nel Veerkamp schaatsen bestaan. :slight_smile:

1 like

Heeft een van jullie wel eens zelf punten van haar bijgeknipt? Ik vrees dat de kappers nog wel minimaal 2 maanden dichtblijven dus ik overweeg het heft in eigen handen te nemen maar wil geen mislukt corona kapsel :grimacing:

Nee, eigenlijk niet maar wil het wel vaker los dragen haha.

Ik laat het regelmatig door vriendinnen doen. Gewoon een beetje recht af proberen te knippen en als je maar 1 a 2 cm knipt kan er niks misgaan hoor

1 like