Er staat in de ziekenhuisfolder dat je voor dat komt moet douchen, maar dan moet ik dus met nat haar morgenvroeg de kou in enzo? En ik douche eigenlijk alleen 's avonds altijd.
Ik heb echt even denkprobleem hiermee.
Is in de avond ervoor douchen niet goed genoeg?
Je kan toch ook douchen zonder je haren te wassen?
Bedankt voor de tip!! Ben wel een soort vorm van zelfkastijding aan het uitvoeren want ik moet dan wel van mezelf die perfecte plaatjes bekijken en er bij stil staan dat ik er niet zo uitzie hahahaha dus dit ligt echt volledig aan mij dus ik ga idd maar ff wat eten en dieren liken!!!
Nevermind doe eeeeeeven normaal he
Ja, goeie.
Dan stap ik wel kort eronder morgenvroeg, heb ik elk geval gedaan wat ze vragen.
Ooohh zo blij dat ik dit dus niet heb gedaan. Twijfelde hier nog over, maar zag dat andere buren het ook omhoog hadden gelaten en nu zie ik inderdaad dat sommige buren de hele dag de rolluiken omlaag hebben staan, waarschijnlijk ook dichtgevroren.
Toch nog 9500 stappen vandaag. Maar het is nu echt niet meer leuk buiten, die wind snijdt zo in je gezicht en die harde sneeuwvlokken die als ninja stars op je af komen. Maar kan nu wel warme chocolademelk drinken.
Ik ben net thuis, 10km gelopen en mn gezicht en neusgaten doen helemaal pijn!!! Maar wel genoten vandaag
De stroom is uitgevallen, ik heb het koud en ik heb honger.
Super leuk die sneeuw. Alleen een beetje jammer dat ik 3 keer op mijn gezicht ben gegaan tijdens het wandelen
Dit is echt mijn favoriete zondag! Lekker twee uur in de sneeuw gewandeld, daarna chocomelk met slagroom gedronken en vanavond patat eten.
Ik ben soms aan het zeuren over mijn zusje maar na een maandenlang gevecht met mijn stiefvader is dan eindelijk TikTok van die tablet af en word YouTube gecheckt!!!
Dr gedrag is ook meteen veel vrolijker (duurde wel 2 dagen) en ze doet zo gezellig spelletjes nu ook met die andere kleine en ik ben echt heel trots en blij
Ah deze is echt leuk. Thanks voor de tip. Ipv de dag te eindigen met 100 stappen ofzo heb ik door jou nu deze 3000 workout gedaan en nog een andere van 5000 stappen. Echt top, wel beweging, niet de kou en sneeuw moeten trotseren.
Om na de week een week vakantie te hebben. Ik zeg:sneeuwvrij morgen
Wees gerust, de meeste mensen op Insta zien er in het echt ook niet zo uit.
Voor de houten kozijnen is het wel beter, maar vind het echt kut. Haat het als het zo donker is in huis.
In de zomer als er een hittegolf is doen we ook altijd alles dicht en dan zitten we dus ook in een donker (maar wel niet te heet) huis en ik HAAT het.
Maar het is niet anders. Gelukkig hebben we niet op alle ramen rolluiken
Gewoon vanavond douchen zoals je gewend bent en dan morgen nog even kort je lichaam afspoelen (of een washandje).
Heel veel sterkte morgen!
Dankjewel, ga het inderdaad maar zo doen.
Ik kan echt denk errors van dat soort dingen krijgen omdat heel mijn structuur/schema dan weer anders moet en dan word het zo ingewikkeld in mijn hoofd.
Tiktok is soms zo hartverwarmend. Filmpje van een huilende man die wanhopig op zoek is naar een andere baan en de comments zijn allemaal vragen als: wat is je favo letter in het alfabet of wat is favo kleur zodat daar mega veel reacties en likes op komen en de video op fyp van meer mensen komt en ook mensen die hem willen helpen met zijn CV etc, hij heeft al bijna miljoen likes
Lees net dat de NS nog niet weet welke treinen morgen wel en niet rijden. Maakt mij zo zenuwachtig, kan alleen met het ov naar mijn werk en kan niet thuis werken.
Tja overmacht!