Wat je even kwijt wil #48

Het spijt me dat ik dit moet zeggen en ik vind het echt verschrikkelijk voor je maar mag dit alsjeblieft in een spoiler met een trigger warning?

Edit: ik voel me echt direct vet schuldig maar er zijn ook mensen op het forum die soortgelijke ervaringen hebben of hierdoor getriggerd kunnen worden bijvoorbeeld en het is echt een afschuwelijk verhaal en ik leef oprecht met je mee maar het is gewoon niet zo fraai en niet iedereen kan dat dragen denk ik. Veel liefs :heart:

1 like

Geen idee. Werk hier pas dus weet niet hoe het normaal gaat. Voor morgen hebben ze inderdaad al aangegeven vanavond even af te wachten. Maar voor de overige dagen heb ik nog niks gehoord (zijn weer andere collega’s waar ik dan mee samen werk). Ben ook een van de weinige die zo ver van school woont. Maar ga morgen sowieso even bellen voor de rest van de week.

1 like

Het was echt de beste dag in tijden!! Ik ben met m’n vriend, broer en schoonzus geweest. Zij heeft ook nog gesnowboard van deze heuvel!! Het was echt zoo leuk, en nu zit ik lekker in bad te zweten.

25 likes

@Loveisafourletterword op basis van deze en eerdere posts vraag ik me een beetje af of je hier behandeling voor hebt (gehad)? Het klinkt wel zodanig heftig dat je daar wellicht baat bij zou kunnen hebben. Zeker aangezien je gister schreef dat je het contact weer wil herstellen maar niet weet hoe je je grenzen moet bewaken, en nare herinneringen hebt waar je last van hebt. Er zijn professionals die je daarbij kunnen helpen.

7 likes

Ja zegt hij zelf nu ook haha.

Ik ben enorm blij dat de scholen weer open zijn maar met dit weer baal ik ervan dat we niet nog een week langer thuisonderwijs hebben. Kijk zo op om morgen naar mijn werk te moeten rijden (half uur enkele reis en geen mogelijkheid om met het OV te gaan.) manmanman wat een ellende :joy:

5 likes

Ik krijg net bericht dat Amsterdamse scholen hoogstwaarschijnlijk nog een dag dicht blijven

4 likes

Jeej mijn nieuwe bank komt zo :partying_face::partying_face::partying_face:
Nu mag mijn kleuter eenmalig op de oude bank springen… de hel breekt los hier haha

3 likes

In de stad van mn dochters school blijven de scholen maandag ook dicht. Maar lijkt me dat je daar dan nu wel bericht van had gehad als het bij jou ook is.

1 like

Ik hoop eigenlijk dat ik sneeuwvrij krijg van mijn werk deze week, ondanks dat ik gewoon thuis werk

32 likes

Heb het pad naar mijn voordeur ook maar schoongemaakt :unamused:

1 like

Wij horen het om 19.00, de besturen zijn in overleg. Met mijn bouw zijn we het er in ieder geval over eens dat het niet handig is om morgen open te gaan omdat bijna iedereen van buiten de plaats van de school komt.

Wat een toffe foto! Wat goed dat je gewoon het bent gaan doen!! :smiley: :star_struck:

1 like

ik zit eindelijk een keer serieus en gemotiveerd aan mijn scriptie te werken. Nu is mijn inleiding al langer dan mijn hele proposal, haha oeps.

3 likes

Ik heb gisteren toen ik boos was met mijn hand/pols tegen de muur geslagen, nu is mijn pols dik en blauw😔. Morgen als mensen het vragen maar zeggen dat ik in de sneeuw gevallen ben ofzo

1 like

heb vanochtend onder de douche mijn doucheraampje opengedaan, sneeuw gepakt, mijn vriend limonadesiroop laten brengen en limonadesneeuw lopen eten terwijl ik onder de warme douche stond 10/10 topervaring

36 likes

Ik zit de komende 10 dagen in een halfdonker huis, want alle rolluiken vannacht dichtgedaan ivm code rood (en als gordijnen) en nu zit alles natuurlijk vastgevroren.
Zo kut om de hele week in een donkere kamer met alleen lamplicht te moeten werken.

5 likes

Ik ben de tony kitkat sweet solutions aan het eten en het proeft voor mij naar knoppers

1 like

Ik doe expres niet aan social media maar omdat ik nu voor het eerst tempa kijk wilde ik graag juice volgen en 1 persoon van het forum en Els van big brother dus heb ik een gaar Instagram account aangemaakt

Eindstand ben ik helemaal van de leg door alle perfecte figuren, gezichten en haren op de homepage en heb ik wederom spijt van mijn keuze

On the other hand ben ik wel heel blij dat ik alle juice nu meekrijg want ik heb geen leven

Daarom moet je altijd random dieren filmpjes enzo liken. Heel mn home page is vol met dieren en eten.

22 likes