Wat je even kwijt wil #48

Ja echt vervelend dit. Morgen heb ik mijn eerste dag stage, heb ik weer.

Ja daar probeer ik ook aan te denken maar idk, it all looks great :’)

Ik voel me nu wel echt ultiem lui, ben bij mn ouders en ben boven, mn moeder belt vanaf beneden wat ik vanavond wil eten. :no_mouth:

4 likes

Ik vraag me oprecht af hoe ik morgen op mijn werk ga aankomen.
Is zeker 25 km rijden…

Oh god. Heb ontdekt dat je blijkbaar via ali stoffen kunt laten bedrukken met je eigen ontwerp. En ook badpak stoffen :heart_eyes: Dus dat word deze zomer niet opzoek gaan naar een plussize bikini die een beetje leuk is… maar er gwn zelf een maken!

27 likes

Ik zou eigenlijk vandaag nog met mijn vriend zijn maar hij is gisteren al vertrokken om veilig thuis te zijn voor de sneeuw zou vallen (we wonen twee uur rijden bij elkaar vandaan). Dus ik had ineens een lege zondag, maar ik ben spontaan door de sneeuw naar mijn zusje geploeterd en heb daar lekker de hele middag spelletjes gedaan en thee gedronken! Nu lekker op de bank met mezelf en zo mijn favo eten ‘maken’ namelijk aardappelkroketjes haha.

20 likes

Jeetje wat een avontuur om nu de weg op te gaan, allemaal auto’s vast en dikke sneeuwduinen waar je doorheen moet. Heb er stiekem best van genoten, hoe vaak maak je dit nou mee haha (ging niet voor de lol rijden btw even disclaimer)

Jaa ik hoorde het! Helaas werk ik op een dorpsschool in Brabant die verwacht ik gewoon open gaat :joy:

@CrokyBolognese dat is dus het vreemde, ik heb nog helemaal niks gehoord… hoop dat er in ieder geval nog iets over gezegd gaat worden.
Maar ben bang dat ik morgen lekker de wegen mag gaan trotseren

@Acculader ik hoop dat ze er bij ons ook nog iets van gaan zeggen. Al ben ik bang van niet aangezien de meeste in de buurt wonen.

@Lentex hahaha idd Ik wil gewoon een week sneeuwvrij en daarna lekker vakantie :joy::joy:

2 likes

Ja wij gaan ook gewoon open hoor. Ik kan gelukkig lopend.

Maar had sneeuwvrij wel vet gevonden :sweat_smile:
En ach die ene dag na 5 maanden thuisonderwijs dit jaar totaal?? Geef ons iets🥺

grapje

4 likes

Jezus waarom wordt mijn risotto niet gaar, sta al 45 minuten in die pan te roeren :rage:

Wij zijn dicht morgen. Driekwart van mijn collega’s woont niet in de plaats van de school, dus ik heb lekker sneeuwvrij morgen!

4 likes

Wel fijn dat je helemaal vrij hebt! Mijn vriend is net gebeld, zij blijven ook dicht maar moeten gewoon online les gaan geven.

Wij hoeven dat gelukkig niet, we gaan de lestijd op een ander moment inhalen. Ik ga morgen lekker mijn achterstallige administratie bijwerken.

2 likes

Wat een perfecte dag :smiling_face_with_three_hearts: love de sneeuw

En 7 jaar samen met mijn vriend!

36 likes

Dan komen de wolven :wolf: achter je aan.

8 likes

Wat fijn!!! Ik hoopte echt dat wij nog iets horen :crossed_fingers:t3:
Succes met je administratie morgen :blush:!

1 like

Wel handig mocht je de weg kwijtraken

10 likes

Een roadtrip weekend door Nederland langs allemaal restaurants om eten af te halen en paaldanslessen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn moeder is voor het eerst mijn broertje aan het knippen en ik heb me toch 'n partij lol

3 likes

Vind het echt dapper dat mensen nu rijden. Mijn schoonmoeder had gisteren en de komende dagen nachtdiensten in de zorg en ze is er zo luchtig over, gewoon gaan, opletten en komt wel goed. Terwijl ik na 5 minuten al ergens zou stranden en van tevoren al helemaal zou stressen.

3 likes