Wat je even kwijt wil #48

Ik heb dit ook en zorg er sowieso aan dat je niet nat wordt. Als het hard heeft geregend op mijn jeans word ik 1 grote galbult

1 like

Dat is toch ook dom van ‘m? Overal hele week al sneeuwberichten en code rood etc. :woman_shrugging:

5 likes

Ja echt bizar. Stel je doet het op een landweg of ergens waar geen mens komt dan kan het nog net. Maar toch vind ik het onverantwoord

1 like

Ohh ik ging net boodschappen doen en toen zag ik een bevroren eend dobberen. Zo zielig! Hij zat helemaal met zijn snavel tussen zijn veren met een bergje sneeuw op hem. Het kan ook zijn dat hij sliep, want het lijkt me sterk dat zoiets blijft drijven maar zo zielig

:thumbsup: Productief dagje wel. Huis schoongemaakt (Gedweild, afwas gedaan, gestofzuigd, kattenbak gedaan, opgeruimd en de was opgeruimd), een module doorgelezen en de vragen beantwoordt, 5 kilo kattenbrokken verdeeld over hersluitbare zakjes, een boodschappenlijst gemaakt en een maaltijdplanning voor 1.5 week.

18 likes

Net m’n auto nog in de versnelling gezet. Ding was helemaal dichtgevroren, teringzooi. Dus ook meteen maar even wat olijfolie op de rubbers gespoten (heb een stick maar geen idee waar die in mijn rotzooiauto ligt)

En mijn buitensport moment van dinsdag afgezegd, hard pass dat ik met -10 buiten ga sporten!

Haha ja wilde al zeggen: hoe kan hij gemist hebben dat het code rood zou worden en met drie vlokken sneeuw ligt de ns al plat.

1 like

Oh mijn neefje had dus net serieus zo’n bulten van de kou op zijn benen. Leek wel allergische reactie :scream:

1 like

Hahaha ga echt stuk. Een oud collega van me, echt een vrouw van 55+ ook, post op fb haar nieuwe omslagfoto en daar zie je haar dus met haar hoofd in een laag sneeuw liggen en die laag sneeuw ligt op een glazen tuintafel. Scroll ik verder, heeft ze haar profielfoto ook aangepast. En dat is dus een foto van haar hoofd genomen van onder de tuintafel hahahaha :joy::joy:

25 likes

Hahahahaha. Ik heb ècht te doen met mijn vriend. Corona lockdown, ingesneeuwd, avondklok en opgescheept met een hoogzwangere vrouw die nergens meer puf voor heeft.

Ging die eigenwijs toch “een rondje rijden” met zijn zomerbanden. Komt die één straat verderop al vast te zitten met de auto. :rofl:

19 likes

image

#mood

1 like

Ik krijg morgen een bestelling van Ikea en het zal me verbazen als ze komen met dit weer.

1 like

Ik durf niet met de sneeuw/ijzel te rijden en was aan het kijken of ik morgen met ov naar mijn werk kon komen. Kost me 40 euro voor een retourtje (bus, trein en tram) en moet een uur eerder vertrekken dan wanneer ik met de auto ga :weary:

Hoop dat ze vanavond besluiten om morgen toch over te gaan op digitaal onderwijs (wij zijn een praktijkopleiding). Moet de rest van de week ook elke dag werken, denk dat ik morgen mijn manager maar ga bellen.

*Edit; morgen online, gestresst om niks.

Ik zou ook niet echt op een stabiel ov rekenen eigenlijk. De kans is groot dat je zo ergens 2 uur op een station in Schubbekutteveen staat te blauwbekken omdat er niks rijdt.

23 likes

Haha ik hoor op de radio dat er een flitser langs de A2 staat. Die zal het wel druk hebben :thumbsup:

29 likes

Oja, goed dat je dat zegt, even niet aan gedacht. Heb weinig les te geven als studenten en patiënten ook niet kunnen komen.

1 like

Net heerlijk 2 uur sneeuw gewandeld met een vriendin. Was best druk met mensen op straat (wel afstand) maar ook een soort van stilte/rust in de stad door weinig auto’s en geen trams. Chocomelk gehaald + aangevuld met de mee genomen rum. En gelachen om de autos die vast zaten.

6 likes

Zullen ze toch vast wel wat op verzinnen? Heb ook wel eens gehad dat een les niet doorging omdat de docent niet kon komen vanwege sneeuw en ijzel

1 like

Gadver, hoop dat de wegen morgen wat beter begaanbaar zijn. Krijg daar nu al buikpijn van (moet op werk zijn)

1 like

Je vergeet de skibril en snowboots!

Vooral de skibril is geen overbodige luxe heb ik mogen ervaren vandaag.

1 like