Wat je even kwijt wil #48

Haha lekker overdreven :joy:
Aanrader voor morgen:

8 likes

Zalig om met je blote voeten in de sneeuw te staan.

1 like

Nieuwe zoeken

2 likes

Nou lotingsuitslag van dat appartement is er hoor. Fucking nummer 6 :sob: en bij die appartementen is het steeds nummer 1 of 2 die hem accepteert

Net heerlijk gewandeld, nu aan het eten en zometeen weer naar buiten. Hou normaal niet van sneeuw, maar nu is het er en geniet ik er helemaal van :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Soms vraag ik me echt af wat er mis met mij is vergeleken jou. Het uithoudingsvermogen om én 50 km te hardlopen én met blote voeten in de sneeuw te kunnen staan… ik kom niet eens m’n bed uit laat staan met die sneeuw 🥲

7 likes

Welk nummer is het? Ik kan me niet bedwingen bij Ignition en Happy People

1 like

Nou ja, er is een hoop mis met mij. Dan is dit misschien enige aan me wat zo raar is dat het word beschouwt als ‘goed’. :woozy_face:

1 like

Ik had vannacht de wekker om 4u gezet om bij sneeuw om 4.30 buiten te kunnen staan. Lag helemaal niks!!! Rol net m’n bed weer uit: ligt er zo’n 1 hele centimeter! :frown:

2 likes

Do what you want van Lady Gaga met Kells

Zn eigen nummers staan wel op spotify maar lady gaga heeft deze verwijderd, dus staat alleen nog illegaal op YouTube (aan de andere kant verdient R Kelly er ook niks mee dus prima)

De soloversie van gaga is gewoon doodsaai en de versie met Christina Aguilera kan ook niet tippen, ik mis gewoon die DONT GIVE A FUUUUUUUUUUCK uithaal van R Kelly Haha.

2 likes

Nou ik weet wel dat met mensen zoals jij kunnen we de oorlog winnen zoals mijn oma zou zeggen!!!

21 likes

Wat lief om te zeggen :pleading_face:

1 like

Heel lief, ik ken je natuurlijk niet @anon4388265 maar hier ben ik het mee eens!

2 likes

Ik vulde een enquête in en deze stelling kwam voorbij :+1:t3:. Zeer mee oneens dekt de lading nog niet eens een beetje.

25 likes

Het nummer past ook gewoon bij een dag als vandaag

6 likes

Ik ben nu al aan het nadenken over hoe ik morgen het beste naar werk kan gaan. Normaal ga ik op de fiets maar ik kan ook met de metro. Geen idee wat een betere optie is. Ik denk de wekker vroeger zetten en half fietsend, half lopend.

1 like

Ik heb deze net gedaan en terwijl ik dit aan het doen was dacht ik wtf doe ik?? Ooit waren we jagers en verzamelaars en moesten we bewegen om te strijden voor ons eten en nu moet ik DIT doen om aan m’n beweging te komen haha. Echt een raar idee, datzelfde gevoel heb ik wel eens als ik een stuk ga wandelen zonder doel. Maar was wel leuk, thanks!

3 likes

Ik ga straks naar een vriendin en vroeg aan mn zusje wat ze aan had, die is al in het park aan het spelen. Ze heeft echt haar hele wintersporttenue uit de kast getrokken, inclusief skibroek en skibril. Ik doe een gewone broek aan haar. Wel snowboots (Y)

2 likes

Hoi! Op deze winterse dag besloot ik spontaan om te stoppen met lurken en eens hoi te zeggen tegen iedereen. Liefs uit een sneeuwwit Arnhem en fijne zondag gewenst aan iedereen! :slight_smile:

74 likes

Ah shit :sob: komen er nog meer waar je op kan reageren?

1 like