Wat je even kwijt wil #48

Ik ga zo naar buiten, er ligt hier écht een dik pak sneeuw (omgeving Arnhem) en ik val AL-TIJD. Zelfs zonder sneeuw. Dat wordt nog wat!

2 likes

Ik hoop het! Maar er zijn steeds +1000 en soms +2000 mensen die reageren

1 like

Ik woon ook omgeving Arnhem en ik heb echt het idee dat er ook een paar cm bij is nu ten opzichte van vanochtend. Probeer zo min mogelijk op de geschrapte gladde stukken te lopen, door z’n glibber stukje ben ik op m’n muil gegaan vanochtend.

Ik vind het echt chill dat het nu zo lekker licht is!

2 likes

Net thuis en mijn vriend maakt warme chocomelk voor me :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Door de sneeuw zie ik nu eindelijk alle vogels die onder onze haag en op de grond scharrelen, normaal zijn het nietszeggende bewegende bruine vlekken.

2 likes

In het park hebben ze een soort piste gebouwd waar een stuk of 20 snowboarders in vol ornaat langskomen! Ik had m’n skibroek aangedaan, de wind is vooral snijdend koud.

7 likes

Jaaaa ik zag dat ze zelfs aan het snowboarden waren. IK BEN ZO JALOERS NU!!!
Grappig om te zien ook hoeveel mensen ik ken (niet eens van hier) die daar wonen (oa mn broertje :joy:).

2 likes

Ik was in mijn huidige woning nr 12 en iedereen voor mij heeft of afgezegd of is afgekeurd, dus het kan nog!!

2 likes

TELL ME WHy al m’n vrienden wel in de groepsapp reageren maar niet individueel.

Ik kreeg net een video oproep in een groepsapp, maar hallo het sneeuwt dus ik zit nog in mn out of bed look. Dus ik heb net zo lang naar mn telefoon gekeken tot de beller ophing. De kust is weer veilig :+1:

9 likes

Er komt hier net een auto voorbij met een slinger van 3 kinderen-op-slee aan de trekhaak. Leuk voor die kinderen maar ik schrok wel hoe hard de auto reed (de straat is hier niet gestrooid en er staan auto’s geparkeerd)

1 like

Het valt echt mee met de kou. Haha

Ja ik zou het denk ik niet durven als ik kinderen had. Of toch niet aan de snelheid die deze auto had, hij moest een stukje uitwijken voor een geparkeerde auto en die kinderen slingerden best erg vond ik.

2 likes

omg het is zo koud en die poedersneeuw waaide de hele tijd in mijn gezicht :joy: Mijn hond liep ook maar wat ongemakkelijk te stappen, dus dat was ook leuk.

2 likes

Heb liefdesverdriet en ben ook nog is ongesteld geworden. Echt een top dag

Dit is de eerste keer sinds dat ik op mezelf woon dat ik er van baal dat ik geen winterjas heb

Maargoed niet piepen en naar buiten

Zoveel zin in sushi, maar ga het echt niemand van thuisbezorgd aandoen om door dat pak sneeuw heen te fietsen

2 likes

Op veel plekken bezorgen ze niet eens nu!

4 likes

Ik fiets normaal tien minuten naar mijn werk, maar ik durf niet met de sneeuw. Dus ik dacht: ik ga even kijken hoe ver het lopen is. Bleek een half uur, dus prima. Ga ik morgen lopen.

Maar, nu kom ik net thuis: mn huid binnen een paar minuten jeuken, knalrood, heet. Blijkbaar ben ik gewoon allergisch voor kou??? Nu zit ik half naakt in de woonkamer en trekt het wel weer weg, maar kan morgen moeilijk half naakt in het ziekenhuis gaan zitten. En het blijft nog twee weken zo tyfus koud. Ik ga een Zuid-Amerikaan zoeken om mee te trouwen, want ik weet niet hoe ik dit nou weer moet gaan oplossen.

6 likes

Lag het misschien aan je kleding? Een bepaalde stof waar je niet tegen kan?

Ik vraag me echt af hoe laat ik morgen van huis moet gaan om op tijd op mijn werk te komen.

1 like