Wat je even kwijt wil #48

Ik ben niet eens aan het werk vandaag en de afmeldingen stromen al binnen. ‘Ik denk dat ik morgen niet kan komen’

1 like

Als ik met de auto weg moet maak ik hem echt zo veel mogelijk sneeuwvrij. Alle ramen, lichten, de motorkap én het dak! Zo vervelend als je wegwaaiend sneeuw van een andere auto tegen je aan krijgt ineens. Schrik je je ook nog eens de tering van.

1 like

Al lekker rondje gelopen buiten, was goed te doen. Gisteravond het huis al schoongemaakt dus nu lekker binnen en pannenkoeken maken!

2 likes

Haha ik heb net 25 vermakelijke minuten gehad, mijn buurjongen moest en zou toch met de auto weggaan (z’n vader was ook flink boos). Had ie 15 meter gereden en zat muurvast. Bij ons in de straat wordt echt 0 gestrooid oid dus hij zei al ´als ik maar tot de kruising kom dan is het goed´. Fun times

13 likes

Wat is een goede Youtube-work-out met veel stappen?

Ik woon in zo’n straat waar alle bewoners hun voortuin en stoep sneeuwvrij maken, maar ik heb daar zo’n hekel aan en voel me nu verplicht dat ook te gaan doen want anders ben ik die enige aso die dat niet doet. Mijn buurman heeft zelfs zijn kunstgras schoongemaakt. Ik haat groepsdruk.

11 likes

Ik luister soms in zwakke momenten 1 nummer van r Kelly op YouTube omdat spotify het heeft gedelete en alle comments zijn echt allemaal hetzelfde; soort junkies die stiekem toch gebruiken Haha

Maarja het nummer slapt ook gewoon hard

3 likes

Whaha dat is wel next level om je kunstgras sneeuw vrij te maken :joy:

1 like

Dit werd laatst gepost in het elke dag je stappendoel halen topic.
21 likes

Ik heb zon fomo. Ik haat sneeuw maar il voel een druk om ook te wandelen…
Is dit wat winterlovers in de zomer voelen.

8 likes

Nou succes met je kapot zweten :rofl:

38 likes

Mijn vriend is nu aan het sneeuwscheppen, maar het sneeuwt nu nog dus dat lijkt mij echt weinig zin hebben. Maar whatever floats your boat, jongen.

4 likes

Ik had buiten handschoenen aan, veel te warm. Die heb ik na 10 meter weer uit gedaan.

Ik ging zonder ontbijt op naar de supermarkt en heb geen onnodige snacks gekocht. Zo trots op mezelf.

12 likes

Hier tegenover zijn ze iglo’s aan het bouwen :grin:

4 likes

Heb een uur gewandeld. Echt gezellig met al die stellen, gezinnen en families die in de sneeuw spelen, waar ik dan weer in m’n eentje tussen loop en nu weer alleen op de bank zit. Echt laf me lefe.

8 likes

Mijn moeder is slechtziend en ziet de (witte) hond niet goed in de sneeuw dus nu heeft ze de hond een rood sjaaltje omgedaan :pleading_face:

139 likes

Ik vind het echt jammer dat ik niet bij mijn ouders ben. Daar ligt veel meer sneeuw. Mijn kat komt bijna niet boven de sneeuw uit :joy:

2 likes

Ik heb echt zin om te daydrinken en dan een sneeuwballengevecht te houden maar m’n huisgenootje wil niet???

12 likes

Ah thanks, meteen opgeslagen!