Wat je even kwijt wil #48

Net bijna twee uur lang gelopen en het was heerlijk! Strooiwagen tegengekomen die vast zat in de sneeuw haha oeps. En inderdaad mensen die hun tuin en stoep gaan vegen, er blijft een ijslaag over wat spekglad is :roll_eyes:

3 likes

Ik heb net een groep van zo’n 8 tienerjongens weggestuurd omdat ze onze ondergrondse vuilnisbak helemaal vol met sneeuw aan het proppen waren. En nu voel ik me echt een zeikwijf (maar sta nog wel achter mijn punt :smirk:)

8 likes

Expectations

Reality

46 likes

Gordijnrails? Zitten ze bij de muur met een haakje vast in een vastzittend oogje? Als je dat loshaalt en in een bewegende doet zou je het moeten kunnen fixen

1 like

Ah dat ga ik eens proberen!

Haha ik sta op de crosstrainer en zie in 10 minuten twee mensen voorbij komen op een scooter. Dat werkt dus niet met 10cm sneeuw he.
Uitstekend vermaak wel zo tijdens het sporten :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Bij elk andere artiest zou ik je meteen gelijk geven, maar niet bij Billie. Haar nummers zitten ook zo goed in elkaar, ze mag van mij over elk leed zingen don’t care dat ze 19 is I believe you girl

2 likes

Omg die durft

3 likes

En van je koplampen. Elke auto die hier voorbij rijdt, daar zie je amper de verlichting van.

1 like

Ik zag er daar straks een wegrijden zonder de achter ruit schoon te hebben gemaakt. Ik denk dan; hoe dan!?

2 likes

Ik lig nog heerlijk warm in bed. Wel al even uit de raam gekeken natuurlijk en er ligt echt mega veel sneeuw. Hoor ook al mensen met een sneeuwschep in de weer en allemaal blije kindjes. Snap dat ik hier zo blij van wordt want normaal haat ik kou en sneeuw. Misschien omdat ik weet dat ik toch nergens naar toe moet komende dagen.

2 likes

Zo kun je in theorie nog goed rijden. Sommige busjes hebben ook geen achteruitkijkmogelijkheid en de auto van m’n ouders vroeger ook niet.

4 likes

Als nog; ik vind het persoonlijk niet bepaald slim om te doen. Was overigens ook gewoon een VW Polo.

1 like

Ik snap dus niet dat iedereen nu sneeuw aan het scheppen is. Het blijf sowieso nog de hele dag sneeuwen en geschepte stukken stoep zijn vaak veel gladder dan stoep waar een laag sneeuw op ligt.

6 likes

Wij hebben dat ook gedaan maar bij ons voor de deur ligt zoveel sneeuw dat je niet normaal naar buiten kan en wij hebben een trap die onder de sneeuw zat dus dat werd ook gevaarlijk. Maar we hebben ook gestrooid haha

Ja dan is het wel verstandig hahaha. Hier ligt best een laag maar het is echt niet zo dik dat het zwaar/moeilijk is om door de sneeuw te lopen. Je ziet dat mensen gisteravond ook al hebben staan scheppen en daar is de sneeuw helemaal opgevroren en dus super glad. Bijhouden en strooien is dan wel essentieel.

Hahahah ligt een gigantische sneeuwduin hier op het plein en net ging daar een vrij lange man in staan. Zakte gewoon tot zijn knie weg :joy:

2 likes

Ja, dat heeft inderdaad geen zin. Wij gaan het wel bijhouden haha. Maar voor onze deur was het echt allemaal op een plek gewaaid dus dat was ook niet ideaal :rofl:

Meh, in een groepsapp doen ze de leukste sneeuwfoto challenge, er komen allemaal leuke filmpjes en video’s voorbij. Alleen ben ik in mijn eentje dus kan niet echt meedoen. Alleen een sneeuwpop maken of sneeuwengels is saai.

Ik heb zo’n zin om naar een concert te gaan, dat ik inmiddels zelfs terugverlang naar een te volle zaal met veel te lange mensen die ook door de muziek praten (dat is overdreven). Maar ik wil live dansen met vreemden.

6 likes