Ik vind het vooral fijn dat het nieuws /de onderwerpen in gesprekken eens over iets anders gaan dan het virus.
Ik hoor iemand in de weer met een sneeuwschep terwijl ik in bed lig. Life’s good
Hier is het echt niet glad. Maar je moet ook vooral gaan lopen op plekken waar sneeuw ligt, als je op een schoongeveegd stukje gaat lopen kun je zelf ook wel verwachten dat het glad kan zijn…
Sorry kan alle haatberichten mbt sneeuw vandaag slecht handelen. Het heeft in jaren niet zo veel gesneeuwd, wees blij.
Ik liep net heel voorzichtig met van die snow steps onder mijn schoenen over straat en kwam iemand tegen die gewoon aan het hardlopen was. Duidelijk twee zeer verschillende niveaus.
Ik heb net met veel vermaak zitten kijken hoe 3 auto’s vastzaten in de sneeuw moesten worden geduwd om ze weg te krijgen.
Als het morgen maar weg is.
Haha ik wilde dit precies komen posten. Love mijn bejaarde buurman for this .
Hoop zo dat het trein en busverkeer morgen nog een puinhoop is, dan kan ik niet naar werk
Door die sneeuw kan ik schijnbaar ook niet meer normaal praten.
Ik zei net gezuchtsuitdrinkingen dan gezichtsuitdrukkingen.
Sneeuw eten helpt tegen Corona.
Vooral de gele sneeuw.
Geen dank!
Hahah een aantal vriendinnen stuurde in de groep app fotos van prachtig mooi witte sneeuw. Ik kwam net uit de douche dus hup snel aankleden en naar de woonkamer lopen. Ik gooi de gordijnen open en zie heerlijke bruine drab buiten liggen ok de stoepjes zijn wit maar het grootste gedeelte van mijn uitzicht is bruine drab
Ik zag een filmpje op insta dat iemand op blote voeten aan het hardlopen was
In geen enkel universum begrijp ik waarom je dat zou doen.
Heeelemaal kut die sneeuw. En dan nog niet eens per se de sneeuw, maar dat het gaat vastvriezen aan de grond. Krijg instant weer flashbacks naar dat ik in mijn middelbare school tijd een keer met fiets en al onderuit ben gegaan en nog een week lang mijn nek amper kon bewegen. Ik moet komende week op de fiets naar werk en ben nog steeds even klunzig dus ik zie dit al weer helemaal mis gaan
Sorry voor de dagboekpost maar iedereen in mijn omgeving is zo lyrisch over sneeuw dus moest het hier even kwijt.
Hier (Zaanstreek) 11 cm. Maar in de achtertuin is bijna alles tegen de schutting aan gewaaid dus we hebben nu gewoon een grote sneeuwheuvel. Aan de straat is wel alles mooi wit.
Nou haak ik sowieso al af bij hardlopen.
Voor iedereen die vandaag met de auto weg moet: please haal ook de sneeuw van je dak, niet alleen van je ramen
Mijn gordijnen gaan zegmaar naar 1 kant open. Weet iemand of je dat makkelijk kan wisselen? Niet dat ik dat gordijn er doodleuk aftrek en compleet sloop haha