Wat je even kwijt wil #48

Helaas, de sneeuw blijft liggen. :sob: Mijn buren zijn al een halfuur de galerij en buitentrap aan het schoonmaken. Mijn katten zitten hel benauwd naar de voordeur te kijken ondertussen.

Neeeee we waren te voorbarig! Het is net begonnen!!!

4 likes

Ik houd het in gedachte :innocent::innocent:

Shit joh is niet te doen hier op de stoep. Ben slechts 1x op m’n bek gegaan. (Op een glad geschraapt stuk)

Verder blijf ik wel binnen

1 like

Ben pas net wakker en voel me nu al opgesloten omdat het weer zo verrot is dat ik misschien niet naar buiten kan

Ik zal mijn betoog nog even niet plaatsen
ik wil wel minimaal 2 cm sneeuw!

1 like

Hier ligt echt al een dik pak! Kan de voordeur niet eens zomaar open doen haha, heb dit nog nooit meegemaakt.

1 like

Gerrit Hiemstra. Haha een vriendin appte dat gister naar mij en daarna stuurde we tegelijk fuck you gerrit wij gaan een sneeuwpop maken :joy:

1 like

Mijn lieve moedertje was gister al nerveus dat ze vandaag de weg op moet (werkt in de zorg), belt ze net op dat ze nu wordt weggesleept door de anwb omdat ze helemaal vastzit :pleading_face:

Edit: en m’n vader appt nu: ‘mama staat al 1,5u vast :smirk::smirk:’ Haha hij gaat ‘t nooit leren dat die emoji ongepast is

61 likes

Nu al zin dat mensen hun stoepje gaan schoonmaken en precies dat punt juist glad word daardoor.

12 likes

We gaan vanmiddag een wandeling maken, maar als je wakker wordt in een witte wereld wil je toch meteen naar buiten?? Nou, mijn vriend niet :rage:. Maar goed, ik krijg wel ontbijt op bed

5 likes

Wat haat ik het toch intens dat vriendschappen zo (kunnen) veranderen door dates/relaties :cry:. Ben nu echt de enige van al mijn vrienden, en dan niet van Ă©Ă©n vriendengroep maar echt van al mijn losse vrienden, die single is en niet date en merk het zo goed. Voel me zo eenzaam.

20 likes

Aaah wat zielig!

1 like

Ja die honden :heart_eyes: wat een heerlijk gezicht

Ik ga zo een sneeuwpop maken!! Ik ben echt helemaal sneeuwhysterisch.
Op m’n balkon ligt een soort kleine sneeuwduin ook

3 likes

Hier een flink pak (Brabant) en mijn vader gaat gewoon op zijn fiets naar zijn werk, in de zorg. Dat ie uitkijkt :confounded:

Hier ligt nog niet eens een centimeter sneeuw :expressionless: het waait alleen kleine beetjes poedersneeuw. Boeeeeeeh.

1 like

Lof al die hoogte verschillen van de sneeuw. Aan de ene kant van mn tuin ligt bijna niks. Aan de andere kant een hele berg.

8 likes

Haha echt hĂš. Ik zie een soort winterse Sahara, ook met zandverstuivingen

8 likes

Jaaa ik had er bijna niet op durven hopen maar hier ligt ook een mooi pak sneeuw overal!

2 likes

Ik heb echt dikke vingers joh. Soms wil ik een post liken en druk ik per ongeluk op dat ding ernaast en stuur ik de post bijna per ongeluk via whatsapp naar iemand. Echt niet goed voor m’n hart dit

2 likes