Wat je even kwijt wil #48

Ik ben net terug van een lange wandeling. Was echt magisch hier! Overal nog een onaangeroerde laag sneeuw en niemand gezien.

12 likes

Ik denk dat mijn hond net voor het eerst in haar leven sneeuw heeft gezien. Ze maakte eerst allerlei gekke bokkensprongen en sprintte daarna naar huis :joy:

16 likes

Omg ik word zo chagrijnig van mijn vriend die niet opschiet. Ik wil naar buiten :mad:

3 likes

Zo jaloers op het zuiden nu met wel een pak sneeuw. Had m’n ochtendwandeling idyllischer voorgesteld 🥲

Net terug van een uur wandelen met mijn hond geen sneeuw :slightly_frowning_face: alleen een vervelende koude wind​:dash:

Ik heb echt maar 6 uur geslapen door die harde wind en toch ook wel omdat ik zin had in sneeuw :heart_eyes:

Niet alleen in het zuiden hoor. Hier ligt normaal nooit sneeuw en nu wel. :heart_eyes:

De livecam van Eindhoven heeft zelfs een reclame vooraf. :joy:

2 likes

Oh thanks dat had ik even nodig, die hebben we nog niet gehad en we dachten dat we alle goeie al gezien hadden!

Gevoelstemperatuur -17. Krijg de tering

11 likes

Ja maar echt hè!!! Ik ga een klacht indienen.

De roverheid pakt ons ook alles af.

4 likes

SAMEEE. de mijne schiet ook maar niet op.

Op het hoogste puntje van de achtertuin ligt er 26cm sneeuw.

2 likes

Ik ben zo blij dat er sneeuw ligt!! De laatste keer dat ik zo vrolijk wakker werd was denk ik in de zomer. Heerlijk de hele dag in de sneeuw spelen en ik ga langlaufen :smiley:

1 like

Foto!! :grin:

1 like

Welke weerman zei dat je geen sneeuwballen kan maken omdat de sneeuw niet plakt??
Net geprobeerd en gaat prima hoor! :grin:

8 likes

Ik verwacht nog wel minimaal 10 cm erbij hoor

Als ik alles binnen heb en erop heb zitten post ik ze sowieso in het fototopic, maar dit heb ik besteld :blush:

Samenvatting

clouds-urethane-quantum-outdoor-roller-skate-wheels-4-pack-t0

download

En (blauw)paarse veters met groene uiteinden!
Ik heb helemaal zwarte RSI’s dus was even toe aan wat kleur :grin:

3 likes

@Daytona Nee dat kon helaas niet, anders had ik het zeker gedaan! Een logé sliep nml beneden in de woonkamer. Ik ga haar vandaag wel even appen, maar de vorige keer reageerde ze ook nogal nonchalant dus hopelijk helpt het.

Ik ga er alvast een fb-post aan wijden, zal ze leren.

1 like

Nee, niet laten afslaan. Gewoon je koppeling ingedrukt houden als je de motor afzet. En ook de koppeling ingedrukt houden als je start.

1 like

Sterkte vandaag haha. Fijn dat we gedeeld leed hadden

1 like