Wat je even kwijt wil #48

Even voor het geval jullie geen ramen en deuren in jullie huis hebben zodat jullie naar buiten kunnen (kijken); het heeft gesneeuwd.

12 likes

Hmm de sneeuw blijft hier niet echt liggen door de windā€¦ Had helemaal mā€™n wekker gezet om een vroege ochtendwandeling te maken, maar twijfel nu, want kan gewoon de straat nog zien voor mā€™n huis. :face_with_monocle:

1 like

Zal lekker blijven liggen als ik jou was.

Sinds wanneer moet ik s nachts poepen? jeetje.

2 likes

Ik wil(de?) met deze sneeuw buiten sleeƫn en een sneeuwpop maken met onze peuter, maar het waait zo hard dat ze wegwaait denk ik.

4 likes

Hier ligt geen vlokje sneeuw :ok_hand:

4 likes

Ik keek voor het eerst sinds jaren een beetje uit naar de sneeuw (want ik hoef nergens heen de komende dagen), maar volgens mij valt de hoeveelheid echt heel erg tegen :ā€™)

Ooohh hier ligt een lekker pak sneeuw. :heart_eyes: Zo lang geleden dat hier zoveel sneeuw lag.

1 like

O m g ik zie geen verschil tussen stoep, straat en mijn voortuin.

Ik heb zin om een sneeuwbal te pakken en mā€™n vriend er mee wakker te maken. Maar dat is gemeen.

6 likes

Het sneeuwt hier wel maar het waait ook hard dus het blijft niet echt liggen. Was 20-30 cm voorspeld maar er ligt misschien 3 cm hahaha. A for effort.

afbeelding

27 likes

Doe

1 like

Ik heb gezegd: als jij niet mee gaat lopen zo (zijn idee in eerste instantie) dan krijg je een sneeuw bal.

Toen stond hij op.

2 likes

Goed geregeld. Toch wat gezelliger :joy:

1 like

Ohh ja dat zware ademen en snurkenā€¦ Ik lig ook al een uurtje of twee op de bank, hoop dat ik zo even in slaap val haha!

1 like

Ik dacht dat het een deceptie zou worden. Net via mijn deurbel gekeken of het wit is.

Echt een deceptie, geen vlokje sneeuw hier :sob:

1 like

Vind ik niet normaal nee. Wat zielig :cry:

1 like

Hier ook geen sneeuw. Ben eigenlijk wel teleurgesteld :pleading_face:

1 like

Het waait hier zo hard dat mijn buitentafel (met afdekzeil) weer halve meter is opgeschoven.

Ik kreeg de achterdeur niet eens open omdat er teveel sneeuw voor ligt. Zometeen een wandeling gaan maken door de opstuivende sneeuw, het ziet er gaaf uit

8 likes