Ja toen ik dat net deed, voel je ook wel aan dat de wielen (? ofzo) blokkeren. Hoop alleen niet dat ik de vlg keer bij wegrijden vergeet dat ie al in de 1 staat
Ik ga naar bed want heel moe.
Lig ik in bed en bam: klaarwakker
Ik lig me gewoon nu al druk te maken over mān werk dinsdag, zie er zooo tegenop om de post te moeten bezorgen met mān krakkemikkige fietsje. Normaal ben ik zoān 4 uur al bezig, ben benieuwd hoe lang nu wel nietā¦
Ik ook, hoor. Heb ook achterafstraten/wegen dus hoop echt dat het meevalt. En ook een kar mee achter mijn fiets dinsdag, gok ik
Ja same, zelfs een zandpad waar ik normaal al half mān nek breek door alle gaten in de weg maar die zie je door de sneeuw natuurlijk niet meerā¦ Hopelijk valt het ons toch een klein beetje mee, ik laad mān tassen gewoon minder vol, dan maar vaker heen en weer
Zo schattig Hondenoppas nodig ooit!?
Swipen op andere vrouwen van mijn leeftijd is niet goed voor mijn zelfvertrouwen
98% heeft perfecte, leuke insta model fotoās, groot social leven en de halve wereld rondgereisd en een studie aan de uni of een toffe hippe baan???
Soms krijg ik opeens een zieke hoofdpijnsteek en dan denk ik: dit is het, vaarwel. Maar dan trekt het weg en blijk ik gewoon een aansteller
90% daarvan valt in de realiteit behoorlijk tegen hoor, allemaal schijn. Je bent heus niet minder dan zij
Ik heb inderdaad ook zoān pad naar een boerderij.
Hahaha ik heb dit ook vaak, en in die 1e seconde flits dan toch ff je hele leven aan je voorbij he
Schijnbaar is hier de deur van de parkeergarage vastgevroren. Blij dat ik niet weg hoef
Ik vind dit typisch een nummer voor
āI am 14 and I am deepā
Maar dat vind ik sowieso van al Billyās liedjes
Leef een beetje voor je gaat schrijven
Het waait echt zo hard dat ik er niet van kan slapen.
Love de sensatie van enkel glad in de slaapkamer waar de wind zo hard op waait dat de gordijnen wapperen
En het klinkt als de soundtrack van de Hel van 63 ofzo. Het zou me niet verbazen als ik morgen wakker word met het stokpaardje van elke boomer: ijsblokken op de ramen
Er zijn al sinds 00:00 hier mensen in de straat met tussen pauzes in de sneeuw aan het spelen.
Ik Weerd wakker omdat ik naar de wc moest, en er ligt nu best wel wat sneeuw. T waait hard en sneeuw overal. Nog geen 30cm. Dag logboek.
Govdervomme mijn vriend slaat me gewoon 2x vol in mijn gezicht in zijn slaap. Ik helemaal over de rooie, hij gniffelt en draait om.
Helemaal klaar mee, als die heeft gedronken slaap ik gewoon voor geen meter.
Wat kut! En beetje herkenbaar want ik heb ook een korte nacht gehad omdat mān vriend biertjes op heeft. Hij ademt dan altijd zo luid en snurkt ook harder. Irritant, ik overweeg om nu nog even op de bank te gaan liggen haha
Jeez de kat van mān buurvrouw zit echt al de hele nacht voor haar deur te miauwen. Ik heb haar al een keer eerder daar iets van gezegd, omdat zij gewoon een paar dagen wegging en die kat dan de hele tijd voor onze deur stond. Maar je laat een kat toch niet in dit weer buiten of kan dat gewoon? Ik vind het niet eens vervelend voor mezelf maar gewoon echt zielig