Wat je even kwijt wil #48

Het is nu overgegaan in regen of niet soms?

Zit gelukkig inmiddels weer lekker warm op de bank. Maar eerder ijzel vrees ik. Geloof dat er nog heel veel aankomt vannacht.
Heb je al een sneeuwman gemaakt? :snowman_with_snow:

Ah dan ben ik benieuwd wat ik ga aantreffen morgen.

Krijg meteen deze klassieker in mijn hoofd

9 likes

Vind alle hysterie rondom dit weer echt hilarisch.

Live camera’s vanuit het hele land waarmee je overal kunt volgen hoeveel (en of er) sneeuw ligt. En nu ontdek ik ook een strooikaart waarmee je kunt volgen waar de strooiwagens zijn en hoeveel ze al gestrooid hebben. :joy: Love it.

17 likes

Pff ik heb dienst vannacht (oproepbaar vanaf huis). Was net even op pad naar een cliënt, het sneeuwde al en de wind was al enorm aan het toenemen. Wordt nu toch wel een beetje gespannen voor vannacht

Deze informatie stuur ik iedere keer door naar vrienden in Noorwegen. Die roepen constant, but it’s snow! Why?

Die hysterie er om heen is echt te grappig haha. Mijn ouders beginnen ook al verhalen te vertellen over de horrorwinter 1979.

Dit voelt echt heel Nederlands haha.

4 likes

Jaaa mijn vader begon er ook al over gister. En hij ging enthousiast uitbeelden hoe hoog de sneeuw weleens kwam toen hij nog kind was enzo haha

2 likes

Ik heb met sneeuw ook echt zon valse herinnering naar m’n jeugd, alsof het elke winter sneeuwde en ik sneeuwpoppen ging maken en ging schaatsen. Maar dat was helemaal niet zo denk ik? Al die natte scheet winters van vroeger ben ik gewoon vergeten.

4 likes

Ik vind haar zo goed :heart: dit nummer ook. Ik ben echt een beetje op haar. Heel chill om te zingen ook. Heb hem net 6 keer gezongen sorry buren gelukkig heb ik geen microfoon
 OH JAWEL TOCH WEL JOEE

6 likes

Nee ik heb die nostalgische herinnering ook, maar volgens mij is het in die 29 winters die ik heb meegemaakt hoogstens 5 keer zo geweest en voor de rest idd natte gore zooi.

1 like

Oh nee toch, hoezo zou hij anders naar je gaan kijken? Hopelijk heb je geen diabetes

Het stormt en sneeuwt hier al, ik vind het maar eng.

1 like

@Acculader @Shadina

AH wordt wel aangeleverd maar alleen vers. Houdbaar wordt morgen geskipt. Weet niet hoe het met andere supermarkten zit.

1 like

Hij is niet voor niets bij jou, zonde dat je zo jezelf ziet. En anders gewoon even aan hem navragen?

Geen advies, maar een ouder reanimeren is zo naar. (Ook ervaring mee helaas :slightly_frowning_face:)

Maar moet je hem dan in versnelling laten afslaan zodat je naar voren beukt zegmaar? En dan dus daarna geen handrem?

Firefly lane op netflix is zooo leuk
Het leidt me helemaak van mijj eigen shitty leven af

2 likes

Ja ik parkeer gewoon de auto in de versnelling waar ik in reed, dus vaak in z’n 2, soms 3, soms reverse, en dan zet ik m in z’n 1 en dan de motor uit. En geen handrem idd.

1 like

Ik ontdekte net dat Placebo - @ Lowlands Festival 2010 gewoon op YouTube staat en nu wil ik in een tijdscapsule reizen.

2 likes

Ik volg ook echt deze stomme liveblogs en wil eigenlijk niet gaan slapen omdat ik naar buiten wil blijven kijken maar de sneeuwstorm. Ben hier nu in coronatijd echt zoveel meer excited over dan ik normaal gesproken ooit zou zijn. Er gebeurt weer eens iets spannends in m’n leven, zo sad :joy:

1 like