Ik ben ook erg in de war
Als man van de Jumbo, prima. Als onverstaanbare Ferry, ook nog te doen. Maar als Jacques Brel vertolker? Dat is een stap te ver
Ik had dit vanmiddag gedaan, maar vlg mij uit gewoonte alsnog ook de handrem erop gezet bij het uitstappen haha
Net ff gecheckt en ja hoor
Nav jullie berichtjes voor het eerst niet de handrem erop bij het parkeren en op de 1e versnelling. Als ik mijn auto morgen aan het eind van de straat aantref dan is dat jullie schuld.
Ohja ik heb trouwens ook boodschappen gedaan en op 1 ding na hadden ze alles wat ik nodig had (wel veel lege schappen).
ik moet dit ook nog doen maar ben het aan het uitstellen haha
Maar als er overal schappen leeg zijn, betekent dat dan dat de winkels morgen lekker rustig zijn? Of is dat een deceptie?
Daar hoop ik wel op!
Ik heb mijn rijbewijs al 11 jaar en zet m echt nooit op de handrem tenzij ik op een heuvel sta, maar dan is het ook niet eens altijd nodig, en mijn auto is nog nooit aan de andere kant van de straat beland. No worries!
Ik vraag me af of de supermarkten morgen wel geleverd krijgen?
Oh goeie, daar had ik niet over nagedacht. Überhaupt niet over supermarktlogistiek. Ik dacht dat er voorraden per dag in het magazijn klaarstonden, maar zo werkt het waarschijnlijk niet.
Omg eeb mini krullen hondje
Oh ik heb net heerlijk mijn gal kunnen spugen in de jumbo enquete perfect om mijn dag lekker af te kunnen sluiten
Zo cute die pootafdrukken in de sneeuw
Ohhh dankjewel, nog snel even gedaan. En even een takje onder de klep van de kliko gedaan zodat die hopelijk niet vast vriest.
Ik ga er volgende week pas mee beginnen, maar als ik het een beetje onder de knie krijg ga ik zeker meedoen aan de kampioenschappen en die $10.000 binnen halen! Bedankt voor de tip, als ik win krijg je 10%!
Ugh de bier-adem van m’n vriend is zo vies, echt kut om naast te liggen straks
Volgens mij krijgen de supermarkten hier meerdere keren per dag geleverd (weet niet of dat ook zo is in kleinere plaatsen).
Ik was net even bij vrienden een wijntje doen en was helemaal de avondklok vergeten dus ben 1 uur te laat thuis was het compleet vergeten dat de avondklok bestond. Onderweg naar huis voelde ik mij erg voortvluchtig, haalde pas opgelucht adem toen ik de deur achter mij dicht deed