Wat je even kwijt wil #48

rent naar raam
Hier was net alleen heel veel regen.

2 likes

Als een vader het zegt komt het vast goed haha!

1 like

Ik kan anders over de hele stad kijken maar zie nu amper iets. Net dus toch maar even op het balkon gaan staan en het sneeuwt toch best hard.

Aaawh ik had mijn vader een teleurgesteld berichtje gestuurd dat er nog geen sneeuw ligt. En krijg nu een heel bericht terug over dat dat alleen maar beter is voor het ijs en dat de kans dat ik lekker kan schaatsen alleen maar groter wordt zo :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ben zo benieuwd in wat voor wereld we morgen wakker worden. Als de voorspellingen kloppen valt er dit weekend hier 30/40 cm…

Morgen is mijn broertje jarig en wilde er eigenlijk wel even heen wandelen :face_with_hand_over_mouth: ben er bang voor.

4 likes

Het zal me niks verbazen als het een teleurstelling wordt en er morgenochtend niks ligt haha

10 likes

Normaal ben ik ook heel sceptisch, maar nu met die hoge aantal centimeters denk ik echt… zoveel zouden ze toch haast niet kunnen verzinnen :joy:

1 like

Je handrem kan mogelijk vastvriezen. Als je in de versnelling parkeert hoef je die niet te gebruiken

Ik kijk die film over Elton John (Rocket Man) en er zijn al heel veel liedjes gepasseerd waarvan ik er welgeteld 0 kende. Nu kwam het eerste liedje dat ik wel kende, maar ik kende het enkel omdat One Direction het gecoverd heeft tijdens X Factor :grimacing: Ik verhuis wel naar het opbiechttopic

7 likes

Nu al klaar met de sneeuw

3 likes

Het gaat idd best hard hier! Ben echt heel benieuwd hoeveel er morgenvroeg zal liggen.
Ik moet over een uurtje nog even met de hond naar buiten. Wel leuk, mag ik als eerste de sneeuw proberen met de avondklok :sweat_smile:

unnamed

21 likes

Haha ik zou nu zó graag een hond willen! Het waait ook echt hard! (Hierboven iig wel haha)

Disclaimer: Ik wil sowieso een hond trouwens, niet alleen voor de sneeuw

2 likes

Hoezo?
Voorspelling is dat het pas om 06:00 overal in NL is aanbeland

3 likes

Het bevroren zwanenmeer

6 likes

Nou, we kunnen zelfs live webcams bekijken naar de sneeuw :rofl: wat een sensatie jongens!

12 likes

@Willem hoe gaat het met Excel? Er zijn zelfs wereldkampioenschappen dus misschien kun je daar aan mee doen!
https://buff.ly/34JPdPL?fbclid=IwAR0ODMWz5RQ6iR6C28CP_lpcFZg61YWMULYs6WZqDEKhzrnADWxnzTaSKP0

3 likes

We kunnen ook gewoon uit het raam kijken

Ik vind die sneeuw zelf nog niet het ergste maar wel al die hysterie erover, we mogen nu toch niet naar buiten dus we zien morgen wel toch

8 likes

Sorry maar zie ik nu echt Frank Lammers opeens een Frans chanson zingen? What a time to be alive

6 likes