Wat je even kwijt wil #48

Ook top!

Haha ja zoiets! Ik zie dat het filmpje al 10jaar geleden werd gepost op Youtube dus ze tonen het al minstens zo lang. Een paar weken geleden lieten ze hem weer gewoon zien hahahaha
Deze is het:

12 likes

Ik ook niet.

1 like

hier begon het ook met regen maar er is nu heel licht natte sneeuw

2 likes

Sorry, God zei me dat ie de komende eeuw vol zit xx

1 like

Zo blij dat deze weer actueel is
afbeelding

29 likes

Tijd voor een carnavalslivestream, wijn en mijn tijgerpak

2 likes

Mensen die vallen blijft gewoon zo grappig hahahahaha

12 likes

Ik kijk Hartenstraat, echt een aanrader (@Bergamot )

3 likes

:grimacing:

8 likes

Sorry hele domme vraag dit misschien, maar als je een automaat hebt (zoals ik) kan dit toch niet?

@kleinmaargroot mij Picnic bestelling voor maandag is gister al gecanceldā€¦

Leco van Zadelhoff op zā€™n insta ā€œhet gaat hartstikke sneeuwen dus we zitten lekker veel thuisā€
Vriend, zonder die sneeuw zitten we ook al een jaar thuis hoor

22 likes

Mijn weerapp zei steeds vanaf 22u pas vriespunt en sneeuw, wil ik om half 8 bij een vriendin wegrijden: kei hard aan het sneeuwen. Ik ben letterlijk trillend naar huis gereden ik was echt bang šŸ„² heb ook geen winterbanden, zag geen hand voor ogen. Wat een ellende, ze woont ook echt 60 km van me af. Godzijdank inmiddels veilig thuis en binnen.

Gehehehe mijn smartwatch had de stress ook door:

41 likes

Nee maar volgens mij kan je een automaat in de parkeerstand zetten zonder handrem (maar check het wel even voor ik iets verkeerds zeg en hij de weg op glijdt haha)

1 like

U survived! :tada:

1 like

Fijn dat je veilig thuis bent gekomen! Nu lekker genieten van de rest van je avond nog :blush:

1 like

Nee meen je! Shit zeg. Al zijn die karretjes ook wel heel wankel

1 like

Hier is nog steeds geen sneeuw :frown: Loop inmiddels zoā€™n beetje elk kwartier naar het raam

1 like

Hoeraaaa sneeuw! De tuin is iig al wit!

3 likes

Gelijk even mn vader gebeld haha! Ik heb de auto op neutraal en de handrem iets minder strak. Heb geen parkeerstand en in andere opties piept ā€˜ie als de handrem er niet op staat.

Duimen!

1 like