Wat je even kwijt wil #48

Ja een paar recepten bekeken en daar nog wat aanpassingen aan gedaan. Het is echt :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Het is zo tering koud zeg. Ik ga wings halen en baklava en dan op mn elektrische deken een film kijken.

1 like

En dan zit je mij te vertellen dat ik eerder moet gaan??

1 like

Is de politiek eigenlijk tijdens corona meer digitaal gaan werken? Hele bedrijven blijven functioneren met behulp van Teams (en andere platformen), waarom moet zo’n Catshuisoverleg (en andere overleggen van Mark) eigenlijk fysiek? Of zeg ik dan iets heel raars.

3 likes

Ja ja de beste stuurlui liggen op de bank!

8 likes

Goeie vraag, blijkbaar β€œβ€œmoet”” het echt live want het gaat maandag ook helemaal niet door door de sneeuw

Maar ik kan me ook wel goed voorstellen dat dat ook met de gevoeligheid en onbetrouwbaarheid van digitale verbindingen te maken heeft.
Maar ja voor de tweede kamer geldt dat niet omdat dat ook allemaal openbaar is? Dus eigenlijk best gek. De EU doet dat nu toch ook digitaal?

misschien om dit soort dingen te voorkomen https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5198276/rtl-nieuws-hack-defensie-ministers-europa-overleg-bijleveld

(Al is het niet slim om hier fotos van te maken en dingen te laten slingeren)

1 like

Beter gaat het zo hard sneeuwen als dat het nu regent.

PS heb eindelijk m’n bed verschoond.

3 likes

Ik stond vandaag in de rij bij de Kruidvat, zag ik daar n paar schoenendozen staan. Open de bovenste: Allstars in de kleur die ik zocht, in mijn maat. 20 euro.

Weer een teken dat ik één van Gods favoriete kinderen ben.

104 likes

Ze melden inmiddels ook waar de eerste vlokken al zijn gevallen :joy:

3 likes

Ik kijk normale tv.
Wisten jullie al dat het gaat sneeuwen?

2 likes

LoA sgat.

7 likes

Huh?? Echt?

2 likes

Auto in de versnelling geparkeerd, de buitenkraan afgesloten, de planten in de schuur gezet. Helemaal voorbereid. Hopelijk komt AH maandag met boodschappen want anders wordt het wel karig volgende week

Ik hoop echt op weer veel filmpjes van wegglibberende mensen

6 likes

ja echt METERS!

PS wist je ook al dat Jim Bakkum ooit de orkestbak is ingereden?

PSS Vigo Waas is echt hot.

5 likes

zeker weer een truc van de roverheid om ons binnen te houden!!!

edit; nu ik dit getypt heb, het begint heel lichtjes te sneeuwn

3 likes

In Ierland is ooit een filmpje gemaakt van iemand die onderuit gaat op de stoep en dat wordt al jaren en jaren telkens getoond in nieuwsberichten over sneeuwπŸ˜‚

5 likes

Haha wat een armoede. Is die persoon ook een cultheld daar nu?

1 like

Ik geloof niet meer in het gaat sneeuwen verhaal. Stond op de weer app dat het rond 21:00 uur in Amsterdam zou sneeuwen en nu weer rond 00:00 uur.

Hier regent het :+1:t2:

2 likes