Je had hem aan je vrienden moeten voorstellen. Dit is mijn tjappie jongens.
Waarom doen ze dat Catshuis overleg niet gewoon lekker via Zoom net zoals de rest van Nederland
Mân vriend zegt net dat ik niet op zân mobiel mag kijken i.v.m. mijn verjaardag binnenkort en laat vervolgens zijn mobiel naast me liggen. Nou ik kan je zeggen hij heeft zichzelf overtroffen dit jaar
Nouja het is wel vrij ottlenghi met rozen Harrisa en soyapaste enzo, maar het hit de spot wel, er zit wel ~diepte in de smaak.
Kan niet op tegen een echte Italiaan die ragu maakt, maar lekkerder dan de meeste spagbols in NL
Pfff klotedag weer. Heb alleen drie woorden gewisseld met de groenteman. En nu weer voor mezelf koken en weer de hele avond op de bank. Echt ik vind dit zoân zonde van mân leven. Fuck deze teringzooi echt.
Dang, mensen zeggen het is maar mbo. Maar ik moet fucking veel weten en kunnen
Jaaa umami, a vegetarianâs best friend! Ik maak nu een andere Otto maar deze is de volgende!
Ik heb deze laatst ook gemaakt, echt super lekker qua smaken. Ik vond alleen de linzen toch nog wat te aanwezig qua structuur dus ik ga een volgende keer denk ik alsnog de linzen een paar uur werken van tevoren.
Ik heb mac & cheese in de oven staan en volgens mij wordt ie goeeeed
Love mac & cheese uit de oven! Ik ben bezig met een risotto, ook al trek iiiiin
Ik kan mij niet herinneren dat het ooit zolang koud was aan de kust.
Ik heb er zin in.
Heb wel moeten beloven deze week een jas aan te doen
Ja normaal doe ik dat niet want ik ben lui maar volgens mij wordt het wel echt beter zo. We gaan het zo zien, bijna klaar Wat doe je in je risotto?
Echt dom, heb boodschappen doen uitgesteld en nu moet ik vanavond nog natuurlijk
Kip, champignons, courgette en ui! En lekker mascarpone om het extra extra smeuĂŻg te maken.
Heb jij een recept gevolgd voor je mac & cheese of gewoon op gevoel?
Wat heeft hij geregeld?
Heeft iemand een tip voor een leuk boek voor een jongen (22 jaar)? Beetje in lijn van de logica van geluk.
Ik heb geen nieuwe winterjas gekocht in mijn zwangerschap omdat ik dacht dat het toch nooit echt koud wordt dus dan kan ik prima met een sjaal en open jas. Mijn winterjas kan inmiddels niet meer dicht en het is wel koud
Heeft iemand toevallig een Clubhouse invite voor mij?
Ik zou echt graag van die peloton videoâs willen volgen maar kan dat ook alleen met een app? Ik vind t alleen icm die fietsen⊠en die zijn even duur als een chanel tas dus no thanks