Wat je even kwijt wil #48

Je hoeft ze niet te weken! Ik had met parelcouscous gedaan uiteindelijk ipv parel gort want dat kon ik niet vinden, maar weet niet of dat enorm verschil maakt.

Vond het alsnog heel erg smaken naar echt

@Banananana veel ingrediënten ja, maar het is echt vooral dingen in de oven doen (en snijden/hakken maar als je n keukenmachine hebt is dat zo gepiept), het is niet super bewerkelijk om te maken. En 1 zo’n ovenschaal levert rond de 10 1 persoonsporties saus op (ervan uitgaande dat je het met pasta eet in die verhouding, als je het als Chili ofZo los eet misschien 5 1 persoonsporties), invriezen in zakjes en je hebt meteen voor maanden saus.

4 likes

Ik heb net het vogeleten buiten aangevuld zodat de vogels vanavond/morgenochtend lekker kunnen eten. Heb misschien een inieminie heel klein beetje overdreven met de voederplank: zonnebloempitten, pinda’s, gemengd strooivoer, vetbol, vogelpindakaas, hazelnoten en walnoten, paar overgebleven broodkorstjes, paar overrijpe blauwe bessen en kaasrandjes. Vijfsterrenmenu dit hoor :ok_hand:

17 likes

Diederik Gommers plaatst net een selfie op insta dat hij aan het wandelen is, benieuwd is hoeveel sneeuw er gaat vallen en dat hij zich verheugt op een sneeuwballengevecht met zijn kinderen. Vind die man zo lief en aandoenlijk :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

51 likes

Ik zit in een appgroep en alles was leuk en aardig maar nu heeft iemand zo’n heel lang “geinig” bericht met overal emojis enzo over de sneeuw geplaatst. Dus nu is het in een keer een boomergroep geworden.

2 likes

Jaaa vind al zijn berichtjes zo leuk! Toevallig moest ik deze week ook mijn vakantie opgeven en had ook geen idee, haha . Heel relatable

2 likes

Ik heb dit serieus eergisteren nog gegoogled hoe het met dat meisje afgelopen was! (Maar nu dus een hij)

1 like

Ik kwam net hier om erover te posten. Zo’n lieve man :pleading_face: Ik hoop ooit zo’n persoon als Diederik in mijn leven te hebben

2 likes

Als ik aan de naam Xavier denk, dan ga ik er vanuit dat je dat op zn frans uitspreekt. Maar ik hoor het dus bij iemand uit te spreken als 'ix saviour ’ man man wat slecht Amerikanen kunnen ook alles verneuken. Krijg het amper mn strot uit. :woozy_face:

Ja klopt, met je eens dat dingen moeten worden gepost in het topic waar het voor bedoeld is

Zit hij in een rolstoel toevallig?

1 like

Nee. Haha deze vraag komt heel random over.

Jammer, maar het had gekund! Als er 1 jaar is waarin zou kunnen blijken dat de X-men echt bestaan, is het deze wel

5 likes

Ik heb denk ik onder een steen gelegen want ik ken dit niet?

De X-men niet? :eek: Wolverine dan toch wel?

Ohhh ik wil dit ook maken, is het Heel Ottolenghi of smaakt het echt naar bolognese? Either way ik wil het

Ja ik weet echt enorm weinig van dat soort marvel /sciencefiction figuren. Wolverine ja vaag. :grimacing:

Ik had 2 bh topjes bij alieexpress besteld, kon me eigenlijk niet voorstellen dat het zou passen. Maar en het past en het zit fijn. Nu al de grootste verrassing van 2021.

afbeelding

6 likes

Haha eens! Ik heb er met eentje gedate en dat sprak je op zn Spaans uit en klonk als Tjabbie. Ik vind de Franse versie het mooist geloof ik.

1 like

HahHa tjabbie, geweldig. Klinkt echt als een bijnaam in het nederlands voor iemand die alles verslonst ofzo.

1 like

Haha ja een tjappie (zo noemen wij zo iemand :joy:)

1 like