Ik heb niet extra gewinkeld maar wel voor morgen en overmorgen boodschappen gedaan. Ik fiets altijd naar de winkel en dat was ik niet van plan om morgen te gaan doen.
Haha wat schattig! Hopelijk gaat het bij jullie ook flink sneeuwen straks
Krijg komende week mijn laatste salaris van mijn vorige baan en dus ook vakantiegeld
Ik gebruik ze daarin ongeweekt, gaat prima!
Nu heb ik helemaal de neiging om naar de supermarkt te gaan
Mijn yoghurt is bijna op, dus moet echt naar de winkel, maar heb echt geen zin als ik van iedereen hoor hoe druk het is. Kan morgen ook wel, maar dan ga ik sowieso op m’n bek
Bij mij was het best rustig in de supermarkt en alles was er nog. Dus misschien valt het ook wel mee bij jou
Ha mijn favo van het internet denk ik
Mijn vader zei dit vroeger altijd, toen ik net auto reed. Dus toen was er een keer sneeuw en heel hard vriezen. Toen heb ik dit gedaan (dacht ik)… Ik zal nooit meer het telefoontje midden in de nacht vergeten van de politie. Mijn auto was de weg opgerold ik had hem volgens mij in zijn vrij gezet en niet de handrem er op.
Ja, klopt! Dan vriest de boel niet vast.
Ik twijfel of ik nog naar de supermarkt zal gaan want heb geen snacks voor vanavond maar het is zo guuuur buiten en het regent. Misschien na het eten nog even snel.
Hahahaahah je zal nu wel nooit meer vergeten hem goed te parkeren
Na het eten sneeuwt het volgens mij, dan heb je al helemaal geen zin meer.
Ik ben al jaren niet meer naar de kapper geweest, maar uiteraard heb ik net een afspraak gemaakt (In belgie gaan de kappers volgende week open), omdat ik FOMO heb
Hier staat vanaf 22:00! Maar ik Kan beter zo al gaan idd
Nu nog bedenken wat ik wil snacken
Lol waarom kende ik dit nog niet. Ook de een na de andere auto die aan komt schuiven, ik ga stuk haha
Hehe de buren zitten te worstelen met zo’n ding voor de voorruit. Waait alle kanten op. Als ze nou gewoon de ruitenwissers erop leggen waait ie niet steeds omhoog.
Maar dat ding heeft toch niet super veel nut als er echt 20cm gaat vallen. Moet je alsnog gaan vegen etc.
Ik kwam op dit filmpje terecht op youtube. Herkennen jullie hem? Zo veel respect dat hij een miljoenencarriere achter zich heeft gelaten voor zijn eigen geluk.
charice pempengco
Vandaag de sleutel gekregen van mijn tijdelijke woonruimte, yes. Kan tot ze daadwerkelijk aan de gang gaan in mijn studio van beiden gebruik maken. Super chill want nu kan ik beetje bij beetje alles gaan verhuizen zonder stress
Ik baalde want ik was natuurlijk veel te laat met schaatsen kopen, alles in mijn maat uitverkocht/hele lange levertijd. Maar nu heb ik schaatsen via marktplaats voor maar een tientje