Heeeel chill, wil daar ook graag wonen, maar volgens mij is het nogal populair daar haha
Ja echt supercute, maar ik snap echt niet waarom ze die vieze vinger niet even hebben schoongemaakt voor de foto.
@Zemraluani ik wil de vegan ragu maken van Ottolenghi. Is het de bedoeling dat je de linzen weekt? Of kunnen ze ongeweekt gebruikt worden in het recept?
Net boodschappen gedaan en er waren veel mensen die geen afstand hielden. Dus ik was best gestrest. Gelukkig ook gelachen toen dit nummer door de supermarkt gedraaid werd:
Jaa echt heel veel geluk mee gehad inderdaad!
Op het ziekenhuis na hoef ik nergens voor door de sneeuw te ploeteren komende dagen. Is ook goed want als ik het ook maar zie sneeuwen, ga ik waarschijnlijk al onderuit. Ben daar niet voor gemaakt. Jammer wel dat ik op een of andere manier maandag mezelf lopend richting ziekenhuis moet begeven… aan de andere kant; als het finaal mis gaat en ik opgeladen moet worden, word ik sowieso gebracht waar ik moet zijn #positivethinking
Heb je gedroogde of uit een blik? Gedroogde moet je weken (12u ook echt), uit een blik niet.
Ik heb gedroogde linzen. Maar ik wil het eigenlijk specifiek voor het ottolenghi recept weten.
Omg ik wil echt dat iemand dit een keer voor me maakt. Lijkt me zo lekker maar veel te veel werk (en ingrediënten)
Ik kook heel vaak met gedroogde linzen zonder ze te weken hoor. De kooktijd is alleen wat langer.
@dolfijnhond ottolenghi is meestal wel erg compleet in zijn recepten ook qua dit soort dingen (heb ook wel dingen in mijn kookboek staan die wel soms 48 uur moeten staan), dus als je de linzensoort gebruikt die in het recept staan en er staat niet bij dat ze geweekt moeten worden hoeft dat denk ik niet.
Als corona voorbij is. Het recept is heel makkelijk maar de boodschappen waren fucking duur en ik kan niet alles vinden. Stress.
Ja, oké dit gevoel had ik ook wel een beetje. Maar ik wilde het zeker weten. Thaaanks
Achttienjarigen op Youtube ‘I miss being a kid’.
Ik heb mijn kat geleerd om tv te kijken.
En als ik natuurfilmpjes aanzet gaat ze ook echt alles ‘vangen’
Ik wilde vanavond boodschappen doen ipv morgenochtend ivm sneeuw en code rood, maar dan zie ik dit:
Waarom zou je gaan hamsteren om een paar dagen slecht weer? Het is niet dat we wekenlang ingesneeuwd zitten straks.
ik voel me de laatste tijd wat vaker down. ik link down zijn aan chocola kopen, ben lang een emotie-eter geweest. dus ik heb nu al vaak in de supermarkt gestaan en allemaal dingen die hier aangeraden werden gekocht (speculoos eitjes, kinder eitjes en paashaas, cookie dough choco en pretzelchoco van de lidl). maar ik ben al een tijdje van dat emotie-eten af én ik ben mijn eetlust voor bijna alle chocolade kwijt. het gevolg is dat ik van bijna al die chocoladedingen 1 stukje uitprobeer, vervolgens concludeer dat dit me helemaal niet meer smaakt en ik inmiddels zo’n 8 geopende verpakkingen heb liggen. zo zonde. en raar ook hoe mijn hoofd nog zo achterloopt: dat ik nog steeds denk dat chocolade me gaat troosten maar dat is dus helemaal niet meer zo.
Het was echt achterlijk druk net, en ben zo boos op iedereen die samen + kids boodschappen gaan doen. Hoe moeilijk is het om godver alleen te gaan. Ben echt zwaar geirriteerd weer thujs gekomen. Dus nu ga ik een wijntje inschenken en een huge afwas doen.
Anyway, wilde je niet ontmoedigen. Bij mij lag er nog wel groente, het wc papier en brood was wel nagenoeg op.
Gelukkig heb ik geen wc-papier en brood nodig. Ga het er vanavond toch op wagen, meestal vullen ze 's avonds ook aan. Echt geen zin om morgen de weg op te gaan.
Ik zit de komende 16! weken op mn chaise longue, maar heb alles over voor mn nieuwe droombank