Wat je even kwijt wil #48

Nouja ze hebben code rood afgegeven, en een bank ophalen is niet echt een goede reden om dan de weg op te gaan toch? Het is balen, maar lijkt me niet verstandig…

17 likes

Wil je puppy foto’s posten binnenkort aub :pleading_face:

17 likes

Hahaha nee maar echt! Vooral dat puppyface achtige hoofd van Dawson kan ik echt niet handelen haha

1 like

Aaaah wat leuk! Ik wil wel veel foto’s van de pup zien! De dikke pootjes, dikke kont en lief koppie! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja @Krabsalade ik ben al in wjkw foto editie hoor :raising_hand_woman::heart_eyes:

2 likes

Huh voor mijn gevoel is het om de twee weken code rood :joy:

2 likes

En de post is al geweest en de slee is niet gekomen. Dus nu gaan we met de wasmand.

5 likes

Mn post nl app doet raar. Er staat al een paar dagen in dat ik blijkbaar een pakket verwacht maar onbekent wanneer. terwijl ik geeen idee heb wat dat is.
En nu staat er een track en trace code in die ik zogenaamd heb gezocht en opgeslagen… maar dat heb ik nooit gedaan. Het stond er vanochtend ook en toen heb ik t verwijderd maar nu staat het er weer…
Vreemd

Je bedoelt het hondentopic @Krabsalade.

12 likes

Er was helemaal geen boerenkool meer bij de lidl en de appie. Iedereen heeft zin in stamppot boerenkool met dit koude weer blijkbaar.

Nav alle kou die eraan komt heb ik even foto’s bekeken van de ijzel in 2016 in het Noorden. My god wat was het toen glad, kon geen stap buiten zetten of ik ging op mn bek.

1 like

Ik app vaak met mijn tante van 80 en was helemaal enthousiast over het winterse weer dat eraan komt. Stuurt ze: ‘ik haal mijn schaatsen al jaren niet meer uit het vet’. Ik ben daar vooral heel blij mee, maar het was ook wel een beetje een verdrietig berichtje.

3 likes

Er beginnen vragen te komen of de koelkast al vol eten ligt.
Jullie berichten maken me ook onrustig.
Ik heb nog nergens over nagedacht over het weer van aankomende dagen. Ik ben ook vergeten hoe kut sneeuw en ijzel was paar jaar geleden met op je bek gaan. Daarom denk ik.
Leuke verrassing morgen.

1 like

Nee dan wordtie met huid en haar opgegeten daar in huis! :flushed:

6 likes

Vergeet met de aankomende vorst niet je auto in de versnelling te parkeren

7 likes

Er is een mini reptiel ontdekt!

Dit is toch gewoon schattig

41 likes

Haha ik heb echt het idee dat wij heel dicht bij elkaar wonen. Jij woont ook in N toch? Dichtbij het centrum?

1 like

Ja vlakbij het centrum en station haha, in het fancy wk

1 like

Ahh oke! Dat is inderdaad heel dichtbij. Ik woon bij -weg- daar.

1 like

Hahaha cinnamon bun van een gast.

Ik kijk ook voor het eerst en moest ook lachen toen hij dat zei over seks, zo ongeloofwaardig. Sowieso de manier waarop ze praten, je merkt duidelijk dat het door volwassenen is geschreven. En serieus, hoe vaak kunnen ze de naam Dawson zeggen in 1 aflevering :sweat_smile:

1 like