Wat je even kwijt wil #48

Omg ik zie het nu :joy: En nu.nl heeft zelfs een van dag to dag overzicht. O o o

2 likes

Ik had net uit het niets een peuter op bezoek die een beetje down was en ik heb geen geschikt kinderspeelgoed. Uiteindelijk maar sokken over de oren van mijn furby gedaan en dat vond het kind geweldig. :joy:

21 likes

Die tuin ligt achter de flat tegen een bos aan waar auto’s geen zicht op hebben. Kunnen ook de achterdeur gebruiken om er te komen dus kans op boete is dan nihil. Plus het is de tuin van de flat waar ik woon, in de tuin mag je komen toch?

Ja hoe zit dat eigenlijk? Wij hebben een binnentuin hier bij de flat, dus alleen voor bewoners. En gisteravond na 21 uur hoorde ik superveel mensen buiten. Eigen voortuin mag, maar is dit dan ook eigen voortuin?:thinking:

1 like

Jaa lijkt mij dat je wel in je eigen tuin mag zijn. Bedoelde het ook niet als oordeel hoor. Leek me oprecht kut als je plezier in de sneeuw had en de politie zou langskomen.

1 like

Zo ik zit Dawsons creek te kijken voor de eerste keer ooit en ik erger me zo erg aan hoe perfect het is. Echt de aesthetic van een perfecte zomerdag haha en dan die hele serie lang. Verder is die Dawson echt veels te perfect echt een cinnamon bun van een gast,. Ik zat een scene te kijken dat hij zei :’ Ja waarom is iedereen zo geobsedeerd met seks, waarom is het zo belangrijk?’. Ja tuurlijk hoor, een 15 jarige jongen die dit zegt hahaha. Sowieso lijkt die gast echt 28, en moet hij zogenaamd 15 voorstellen. Verder had je ook letterlijk een scene van een jongen die viool aan het spelen was op een jacht. Echt wat is dit?! I cannot look away. Ik zou het bijna ‘white privilege’ de tv show gaan noemen hahaha

20 likes

Het kwam niet oordelend over! Net zoals @Baron vraag ik me dus af of ik inderdaad in de gezamenlijke tuin mag zijn n 9 uur.

2 likes

We mochten vandaag ons hondje op gaan halen, maar het was net over de grens in België, dus ik was helemaal zenuwachtig dat we zouden worden aangehouden door de politie, vond het vet spannend. :sweat_smile: Maaarrr geen politie gezien en we zijn inmiddels thuis met ons hondje! :dog: Zo leuk!

86 likes

Oh super leuk, wat voor hondje en hoe oud is ie?

2 likes

Golden Retriever pup van 9 weken! :smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Code rood wordt gemiddeld maar één keer per jaar afgegeven door het KNMI

werkt Mascha bij het KNMI?

9 likes

Is van Nederlandse mensen en is in Nederland geregistreerd. Allemaal goed geregeld dus!

Mag je apart vinden. Ze vertelde dat je bij de dierenartsen in de grensregio kunt kiezen wat de nationaliteit van het dier is, zeg maar. Omdat daar heel veel Nederlanders net in Belgie wonen en andersom. Maar thanks for the party pooping.

6 likes

Noem hem kiwi!

4 likes

We zijn juist al een half jaar aan het zoeken omdat we géén (verkapte) broodfok wilden. Dit was een nestje op een boerderij met zwaaiende kindertjes voor het raam. :pleading_face:

@anon4388265 Oh je berichten zijn weg.

26 likes

Weet niet wat er gezegd is maar trek het je niet te veel aan! Jou kennende heb je het gewoon goed uitgezocht allemaal! Heel veel plezier iig met de puppy, Whats the name?

1 like

Als je je eigen haar niet wilt verneuken maar TikTok-compilatiefilmpjes kijken op YouTube waarin mensen dat doen of eindigen als een Bratz-pop

5 likes

Ah wat lief!! En ik snap je stress haha, gelukkig allemaal goed gekomen.

1 like

Haha dit is zo typisch Nederlands. Love het wel hoor.

1 like

We hebben een nieuwe bank gekocht en die gaan we morgen ophalen. Maar ben nu vet bang dat het niet door gaat vanwege de sneeuw ( dat mijn vriend het gevaarlijk vind oid) en dat ik morgen geen bank heb.

Zit er al een week naar uit te kijken…