Jouw vogelvoer trekt tenminste nog vogels aan. Geen enkele vogel heeft mijn collectie aan voer ontdekt. Het hangt er al drie weken…
Ik heb gewoon “goed” geslapen vannacht, ben echt blij.
Vraag me echt af of hier bewijs voor is.
Bij de familie van mijn vriend (ik typte eerst schoon familie omg) heeft het niet echt geholpen iig
Je verandert er ook niks mee aan de wortel en het haarzakje dus het lijkt me sterk dat je er daadwerkelijk de haargroei mee kan veranderen.
Eva Jinek is sowieso vervelend
Ja ik ook! De mensen die ik ken die het wel hebben gehad hebben allemaal dik haar maar dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. En ik heb er verder nooit bewijs voor gevonden
Dit inderdaad. Je haarstructuur verandert niet, omdat je niet het haarzakje hebt vernietigd of aangepast ofzo.
Bij mensen die bijvoorbeeld door chemo kuren hun haar hebben verloren kan het haar soms wel met een andere structuur terug groeien, omdat de cellen in het haarzakje dan kapot zijn gegaan.
Dit is net als de mythe dat je been haren dikker en donkerder worden als je ze hebt geschoren. Dat lijkt zo door de stoppeltjes. Maar als je het dan laat groeien, worden de haartjes weer hetzelfde als voordat je het had geschoren.
heh ik had net zoiets raars. ik zie in mijn verzonden berichten dat ik een onbekend nummer gisteren “Ik bel je zo terug” gesmst heb. dus ik kijk in mijn bellijst, zie ik dat dat nummer mij gisteren gebeld heeft en ik dat telefoontje blijkbaar geweigerd heb (?), en vervolgens denk ik in een soort jaszaksituatie automatisch zo’n smsje gestuurd heb (gebeurt me wel vaker bijna, maar nog nooit echt gebeurd). maar nu bel ik dat nummer net op en diegene heeft geen idee wie ik ben en ik ook geen idee wie hij is. waarom belt ie me dan gisteravond op? najaaaa dit is zo raar
Ik heb dat dus dat als je mij 3x belt dat mijn telefoon automatisch zo’n dom smsje stuurt. 1x smste iemand terug ‘is goed’. Wou verdomme helemaal niet terugbellen😂
Ik wil morgen gaan sleeën maar ik heb een gevoel dat ik daar op m’n 28e niet meer mee wegkom
Jawel joh gewoon doen!
Hoezo? Zegt de slee dan; sorry je bent 28 en dan mag je niet.
God straks zakt die slee door :’). Nee m’n vader appte een foto en hij zag er best stevig uit.
En bij m’n ouders achter is een perfecte heuvel om vanaf te sleeën, al weet ik niet of ik dat nog zo goed durf als vroeger.
Jawel, klinkt super tof! Ik zou het gewoon doen.
Maar bij mij zit lol ook niet verbonden aan een leeftijd.
Ik ben bezig met een winged eyeliner te zetten en ik zou willen dat ctrl-z ook zou werken bij het make-uppen.
Het verbaast me dat de NOS nog geen liveblog is gestart over de SNEEUWVAL
Investeer in een discolamp! Dit heb je nodig in het leven. Ik heb er ook eentje op advies van een andere forummer en ben nog steeds dankbaar
Bij mij wel
De Gelderlander wel
Haha kijk nog een keer ff goed