Gaan mijn vriend en ik op het laatste moment een koolmonoxide melder op het gat in het plafond plakken voor de huisbaas komt? Oh ja zeker
De onderburen zijn gestart met hun verbouwing zo geen zin in
Zoon zit alvast met z’n sjaal, muts en wanten op de bank omdat het vanavond om 6 uur gaat sneeuwen.
Hahahah ik zie dit helemaal voor me
Goede voorbereiding wel
Grr ik heb vogelvoer op mijn balkon voor allerlei leuke meesjes etc. En nu komen er gvd alleen maar dikke duiven op af. En natuurlijk mogen dikke duiven ook lekker eten maar als die het idee opvatten om een nest te bouwen op mijn balkon is dat echt mega kut. Dus ik wil eigenlijk geen duiven op m’n ballon, ga gewoon friet eten op de dam jonge
Haha ja wij hadden dit ook. Ik dacht: leuk, koolmeesjes aantrekken in de binnenstad. Waren er alleen maar grote kauwen die aan die bal gingen hangen
Te weinig friet op de dam…
Heb je het eten in een schaaltje? Er bestaan systemen met een soort ‘kooi’ waardoor grote vogels niet bij het eten kunnen maar kleine wel (omdat ze door de openingen passen). Kan je denk ik ook redelijk gemakkelijk zelf maken met iets van tuingaas.
Zo ben weer ontwaakt uit mijn winterslaap. Ging om 10 uur naar bed gisteravond.
Ik had een wekker vroeg gezet omdat er een valentijn nike uit kwam maar het is niet gelukt. Wel beter voor mijn portemonnee maar zo jammer
Heb met mijn vriend afgesproken dat als er vanavond om 12 uur een pak sneeuw ligt, we de tuin van de flat in gaan en een sneeuwpop gaan bouwen
Aan de ene kant denk ik wedden dat er ineens helemaal geen sneeuw komt. Aan de andere kant denk ik het is wel 2021 er kan van alles gebeuren
Op zaterdagochtend huis schoonmaken is zo chill, ff zweten maar nu kan ik echt chillen Chill chill chinchilla
Bahhhh echt niet oké als je er nu op terugkijkt, maar op die leeftijd had ik dit van hem ook wel kunnen waarderen haha. Ze stonden vroeger na hun concerten ook altijd te flirten met vrouwen.
Ja dat vind ik allemaal teveel moeite. En ze mogen ook wel eten want ze zijn ook zielig. Maar die lullo’s gooien ook steeds het schaaltje om omdat ze te groot zijn
Haha een vriendin had een leuk klein vogelhuisje op haar balkon getimmerd en zag zich al helemaal oma worden van een nestje lieve roodborstjes ofzo, op dag 1 had al een duif zijn dikke reet erin gewurmd en een tijdje later zat ze met een familie duif + bijbehorende stront op het balkon
Ja dit zie ik dus gebeuren. Ik heb een pot met een jasmijn erin op het balkon, perfecte plek om met je dikke duivenreet in te gaan zitten en ff lekker veel lelijke duivenbaby’s te maken.
Heb al mn boodschappen binnen en ben helemaal klaar om dit weekend lekker te coconnen en vanuit mn raam naar de sneeuw te kijken
Ik kreeg net van me vader een warme stroopwafel op de markt. Ik voelde me weer even 5. (Ik ben al 29 )
Is die tuin een beetje uit het zicht of prive terrein? Zou zonde zijn als jullie een boete krijgen ivm de avondklok