Wat je even kwijt wil #47

Ja! De dure aankoop heeft gescoord. Is 20 u begonnen dus is om 22 u wel afgelopen.

2 likes

Haha gelukkig! Wel jammer van de vrijdag dan. Dit is pas mijn 2e week dus alles is nog echt wennen

Ohh ja dan moet je nog echt wennen! Komt echt goed!

1 like

Het klinkt echt weer alsof ‘ie z’n tafel doormidden probeert te slaan :joy::joy::joy:

1 like

Eerste twee maanden lag ik elke dag vroeg op bed en bleef ik moe, maar het went echt!

1 like

Ik begin het kringlopen echt te missen. Digitaal op zoek gaan naar tweedehands dingen vind ik weinig aan.

10 likes

Werd helemaal gek van de jeuk van de tape op m’n voet/been. Liet alweer half los en hier en daar weer extra vast gemaakt met tape. Nu alweer spijt van dat ik het er af heb getrokken. Je merkt het gelijk :sweat_smile: morgen zelf proberen na een nachtje luchten en anders weer afspraak maken bij de fysio.

Doet me denken aan m’n zus. Die heeft alle mappen van de LOI in de fik gestoken toen ze klaar was met die opleiding. Wat een schijtbedrijf is dat zeg!

7 likes

Mijn stagiaire had vandaag haar laatste dag en ben toch een soort sad.:frowning:

1 like

Bleh morgenvroeg om 06:30 bij de autogarage zijn (schoonvader) anders red ik het niet met werk. Geen zin zo vroeg. Normaal ga ik maar een kwartier later naar het werk, maar dat is toch een kwartier langer slapen😭

Gun jezelf ook tijd om te wennen en ga op tijd naar bed!! Succes!

1 like

Vandaag was ik even op mijn werk. Er was al in tijden niemand meer geweest. Stond de thermostaat op 8°C :cold_face: Oke het is goed om energie te besparen als een pand leeg is, maar dit was wel heel extreem.

1 like

Ik: “Maaamaaaa heb je het nieuws al gelezen over Captain America?” :heart_eyes:
Moeder: “Ugh” :roll_eyes:

Tuthola!

Maar maar wat is het nieuws!?

Komt misschien terug. Al ben ik een pessimist en gaat het denk ik tegenvallen. Of voor zo’n What If aflevering of zo

2 likes

Ik kijk er zĂł naar uit om weer te gaan werken en het kan voor mij dan ook niet snel genoeg maart zijn! Kan ik een winterslaap van een maand houden?

4 likes

Nu willen de ouders ineens m’n uren halveren omdat die meid steeds loco gaat. Maar dat gaat zomaar niet natuurlijk.

1 like

Mijn man slikt magnesium om kramp na fietsen tegen te gaan (hij fietst 20 km enkele reis naar zijn werk) en die zegt dat magnesiumcitraat bij hem een stuk effectiever is.

Dat komt vanzelf goed! Bij mij heeft het denk ik een maand of 3 geduurd. Tegenwoordig functioneer ik prima op 6 tot 6,5 uur slaap per nacht.

@Banananana Wat vervelend dat je zo veel gedoe hebt met je baan! Is het een optie om de vader niet meer te bellen als de kinderen niet stil worden? Ik had het gevoel bij mijn oppaskinderen dat het ook een kwestie was van wennen, dat urenlange huilen heeft even geduurd en dat is echt vreselijk, maar het is wel gestopt.

1 like

@jeg @blush @max @kleinmaargroot haha dank voor jullie reacties! Dat geeft de burger moed. Voor nu kruip ik lekker onder de wol :sleeping_bed: :zzz:

En jij @George ook haha

5 likes