Haha geeft niet! Wel handige info, thanks
Yes.
Ik ook. Dat haat ik echt.
Denk dat ik zo er weer ff onder stap
Hierdoor ben ik gezakt zeker. Of omdat ik het pakket beneden voor de deur neerzet als er een kapotte lift is
Dan heb je zeker ook je collega de last-minute klus op het einde van de werkdag laten doen omdat je geen zin meer had?
Pffff ik heb bonje thuis niet te doen
Die hond van een stiefvader ook vuile bloedlul HOND echt NIET TE DOEN wat een lulletje rozenwater sorry ik moet echt Ff ergens mn frustratie kwijt dus ik hoop dat dit helpt
Nogmaals sorry ik heb een pittig dagje vandaag
Haha nog niet, maar is ook nog een idee!
Wow heftig. Sterkte
En een knuffel
Ah dat is wel lief. Waar zei hij sorry voor dan? Als je dat wil zeggen tenminste!
Mijn vriend haalde eten af bij een zaak waar ik als 16 jarig meisje ooit een half jaar gewerkt heb (13 jaar geleden), dus ik zei voor de grap: doe ze de groeten! Wist die kok daadwerkelijk nog wie ik was?!
Ja niet zo’n big deal haha, we hebben 1 keer een wandeldate gehad en daarna ging hij kortaf doen en toen werd ik geghost. Vond het niet zo erg want ik vond hem ook niet boeiend maar hij wil blijkbaar een tweede kans
Elke dag kijken naar plaatjes van mooie lange nagels en je voorstellen hoe mooi dat bij jou zou zijn.
Ik ben ermee kunnen stoppen toen ik zelf gellak ging aanbrengen en het zo zonde vond om het eraf te bijten. En ben nu zo blij met mn mooie lange nagels
Mensen die fulltime werken; gaat er ooit een moment komen dat je niet om 15 uur knikkebollend achter je computer zit en om 20 naar bed wil gaan?
Haha hoelang werk je nu al? Het wordt wel beter in mijn ervaring. Al blijf je wel vaak moe. En op vrijdagavond tien uur (tenzij je aan de alchohol gaat) denk je vaak: nou dit was 'm al wel weer
Doe het ! Haak een uberkort jurkje!
Okii! Eerst mijn vest afbreien en dan maak ik een kort jurkje
Ajax speelt weer aan m’n onderbuurman te horen?
Nee.