Heeft iemand een goede tip om roosters van de afzuigkap schoon te krijgen? Heb ze al een keer een weekend laten weken in schoonmaakmiddel, maar ze blijven plakkerig en vettig. Er kwam wel een hoop stof uit, maar dat zit nu deels vastgeplakt en krijg ik er niet af
Heb je een vaatwasser? Ik gooi ze eens in de zoveel tijd in de vaatwasser en dat helpt.
Dasty of idd vaatwasser
Laten weken in een mengsel van soda, afwasmiddel en azijn werkt ook vrij goed
Mn vriend en ik snacken in de avond vaak nog beetje choco of chippies en dat is echt een gewoonte geworden inmiddels. Vanavond spraken we af ons er niet aan toe te geven en dat was zo moeiliiiijk. Terwijl ik geen trek had, gewoon puur de activiteit
@GEEZ @Luzarl vaatwasser heb ik helaas niet, maar kan ze natuurlijk een keer bij mijn ouders erin gooien, maar zal het eerst eens met de manier van @Dombo proberen!
Laatst kreeg ik een verkeerde en veel duurdere loopband geleverd. En morgen wordt er een iPhone bezorgd, waarvan ik een bevestiging heb dat de desbetreffende bestelling is geannuleerd. Ik heb drie maanden geleden ook mân geld al terug gehad.
Ik wil nog een nieuwe vloer.
Ik eet dan altijd wortels of paprika. Werkt niet als je echt zin hebt in snacks maar als je niet echt trek hebt maar gewoon ergens op wil knagen is het wel een goed alternatief haha
Probeer het alleen op vr za zo te doen! Dan kan het soms nog en is het in totaal net wat minder ongezond.
Haha tenminste dat is hoe wij het proberen te handhaven.
Ja goede! Is misschien wel een goed alternatief voor het idee!
@Twonights Ja is ook beter! Zeker omdat het helemaal niet voortkomt uit trek ofzo. Gelukkig is het bijna weekend
Teach me master. Ik wil nog een Apple Watch en dyson airwrap
En als je toch bezig bent zoek ik nog een groter huis met vaatwasser!
Ik raad jullie allemaal aan het boek âThe Secretâ te lezen en elke dag te badderen met zevenhonderd verschillende edelstenen. Die shit moet je manifesteren. vergeet ook niet te wandelen in volle maan!
sorry geen tips gewoon dom geluk dit
Is er iets mis met mijn telefoon horloge en oortjes?? Want ik heb van die Apple apparaten en ze zijn ineens echt losgeslagen snel leeg en mijn oortjes doen steeds raar connecten en ik moet ineens IEDERE dag mijn Watch opladen?
Heb al proberen los te koppelen en gedoe heeft iemand hier ook last van
Heb het al aan mijn moeder gevraagd alleen mam heeft Samsung en zei gelijk âja nevermind jij wou die tering appelsâ
Hahaha ik ben zoân kneus die hier 23 jaar later âs nachts nog wel eens om wakker zou liggen. âShit zullen ze het inmiddels door hebben?!â
Nooooooo!!!
Heb ik weer hoor! Ik vond een envelop in de bus waarop alleen âBuurvrouwâ stond dus ik verwachtte een reprimande omdat ik deze week wat lawaai had gemaakt na 10en. Nou komt ie:
Dag buurvrouw,
Elke x wanneer ik jou zie denk ik Wat een lekkerding ben je. Ik vroeg me af of je misschien zin hebt om samen een x wat af te spreken. Gezellig een borreltje/beetje knuffelen. Het leuk hebben met mekaar. Als je interesse hebt laat het me dan weten. Me nummer is ⊠Lijkt me leuk al hoor ik iets van je
Xxxx je buurman van de andere flat
Waaaaaaaaht is dit nou weer?! Geen idee van wie dit komt ook. Ik heb het nummer toegevoegd op mân werktelefoon om de foto te bekijken, maar diegene heeft een plaatje als profielfoto. Ik voel me bekeken Denk niet dat ik wat wil sturen, want dit voelt creepy
Ieeeeeeeehhhhhhhhh ik zou verhuizen
Politie bellen
Jaaa dit was ook mân eerste gedachte. Ieeeehhhhh
Je kan kijken of het nr aan een Instagram account is gelinkt, of Snapchat! Dan zie je sowieso de gebruikersnaam (je kan hem ook invullen in de Facebook zoekbalk). Kan je diegene ook een beetje stalken, al is dat een stuk minder creepy dan wat hij doet