Wat je even kwijt wil #47

Mijn man kan elk moment thuiskomen van werk, ze kan waarschijnlijk volgende week al beginnen met chemotherapie. Poef ben even helemaal in de war. Dankjewel

Ik met belastingrecht, heb dat boek meteen de papierbak ingegooid toen ik dat vak had gehaald.

1 like

Hahah ahhh, gelukkig voor jou hoefde het niet meer! Ik vond het juist zo leuk dat ik de master ga doen :joy: Ieder z’n ding

1 like

Gelnagels

3 likes

Oh god nog erger joh, blij dat ik dat niet heb

@CaptainCheesecake zeker, ieder zijn ding!

Ah god, wat een vreselijk nieuws :frowning: logisch dat je in shock bent

1 like

Door byte-x!

Oh my vanavond weer Dit Was Het Nieuws! Op een donderdag, het is revolutionair

2 likes

Ik voel me ook wel een beetje een magnesium ambassadeur :joy:

2 likes

Ha mijn moeder raadt het ook al aan! (voor mijn pijnlijke heup na het wandelen, oma alert). Ik kon alleen niet kiezen tussen magnesiumcitraat en magnesiumoxide. Heb jij een favoriet?

@ezw fantastisch

1 like

Ik was aan het koken maar er gebeurde even teveel, kreeg een paniek aanval en ging op de grond liggen.

Waarom ga ik altijd op de grond liggen? :joy: Ik heb zelfs ooit zo naast de akropolis gelegen. Dat was top.

6 likes

Ik gebruik zelf meestal een potje van de holland & barrett. Verschilt een beetje, kies vaak gewoon wat er in de aanbieding is. Zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet zo van :sweat_smile:

1 like

Haha dat eerste antwoord. “Dat wordt genieten!” :thumbsup:

19 likes

Jeetje heftig! Sterkte voor jou (en ook voor haar). :orange_heart:

Net de elektrische deken eindelijk uit de schuur gehaald. Als ik hem dan toch geerfd heb, moet ik er maar gebruik van maken ook.

1 like

Haha ja sorry voor deze googlevraag. Ik wilde gewoon trots vertellen dat ik ook magnesium gekocht heb volgens mij. Maar goed antwoord op de vraag: magnesiumoxide wordt slecht opgenomen en kan laxerend werken, dus beter die ander.

Leuk! Heb je K2 zoekt K3 ook al teruggekeken? Die staat sinds kort in betere kwaliteit op YT. Ik heb me rot gelachen om de outfits en kapsels van 12 jaar geleden :joy:

1 like

Ik ook door gelnagels!

Omg mijn eerste titel!!

8 likes

Vind 't altijd zo jammer wanneer ik direct moet poepen zodra ik onder de douche weg stap. Net de boel lekker schoon.

15 likes

Compenseert weer voor de rest van het waarin we niks doen!

5 likes