Wat je even kwijt wil #47

Wow ja ik heb dit ook echt, en ook m’n bril die heel vaak afvalt en dan in m’n winkelwagentje dondert! Maar ook met winkelwagentje na de kassa loop ik elke keer te stuntelen, heb ik m’n armen vol boodschappen en dan met een paar vingers dat wagentje weer terug naar de rij duwen…

Ik ben zo productief geweest de hele dag. Ben helemaal content met mezelf haha, wat overdreven. Nu nog even chill en vanavond nog sporten.

9 likes

Haha ja net liet ik eerst mijn boodschappentas uit mijn handen vallen, toen wilde ik iets pakken en viel mijn mandje met een knal omver en toen liep ik te dicht langs een schap waardoor er weer iets op de grond viel. En al die tijd stond iemand zo naar me te kijken :face_with_monocle:

2 likes

Haha, de schoonmoeder neemt vooral veel ruimte in :laughing: (figuurlijk).

1 like

Toen ik nog op de covid ic werkte brak ik door mn pakkie ook continu mn nek, zag gewoon alles over het hoofd (vooral krukjes en stoelen)

1 like

Vandaag mijn draadloze haarkruller van ome Ali binnen gekregen.
Dat ding is top!
Snel en makkelijk en ik fik mijn handen niet meer aan de krultang

Ik heb een tentamentraining tot 20.00 uur en degene die het geeft heeft een zwaar accent, praat heel sloom en zijn internetverbinding is slecht en aaghh :weary: dit worden een lange 3 uur

Ja heel herkenbaar. Ik heb het idee dat dat bij mij komt omdat ik niet goed naar beneden (naar m’n handen en handtas enzo) kan kijken met een mondkap op. Zo lang het voor me op ooghoogte of boven me gebeurt is het oké, maar alles onder ooghoogte is een struggle ofzo.

1 like

We hebben op dit moment nieuwjaarsbijeenkomst via een livestream verbinding. Hebben ze ict problemen :joy:

Half uur later: Oké het gaat niet meer door, nieuwe datum volgt. Jezus :joy:

5 likes

Haha :joy: Hier neem ik zelf vooral veel ruimte in.

Ik heb echt zo’n gruwelijke hekel aan Europees recht. Echt het meest verschrikkelijke vak van de hele opleiding.

5 likes

Haha herkenbaar. Ik zie mensen vaak niet en toen we nog mandjes hadden botste ik zo vaak tegen ze aan. En mensen zijn al extra on edge in de supermarkt. Daarnaast heb ik een zwangere buik en nog geen ruimtelijk besef van waar die begint en eindigt waardoor ik zo vaak dingen uit het rek ermee sleep waardoor het valt. En dan ben ik de aso die het laat liggen want ik kan niet meer bukken :’)

Maar ook irri dat mensen je niet zien staan. Altijd als ik tomaat in blik haal staat er iemand echt vijf minuten te kijken voor het schap en dan sta ik daar te wachten want ze zien je gewoon niet.

3 likes

Oh echt de hel is dat, sterkte!

1 like

Wtf, ik word net door een vriendin gebeld, ze hebben vandaag Hodgkin geconstateerd. Ik ben echt even in shock…

1 like

Oeeeh heb je een link?

Jeetje wat heftig, logisch dat je in shock bent. Neem de tijd, heb je mensen waarbij je het kwijt kan? Kan me voorstellen dat je vriendin ook in shock is. Sterkte!

Ik vind dat juist het leukste haha

Zijn hier ex-nagelbijters? Hoe zijn jullie gestopt? Tips? :crazy_face:

Ik ga van het weekend afspreken met een vriendin, die meid appt me net dat ze het te koud vindt om te fietsen en of we dan bij haar af kunnen spreken. Aka of ik even een halfuurtje ga fietsen :joy:

3 likes

Heb op het hbo nog net niet mijn boek in de fik gestoken toen ik dat vak had gehaald. Kon ook echt wel janken van geluk toen ik erachter kwam dat ik het op mijn uni niet hoef te volgen

1 like