ik ben zo blij!!! ik heb een stenen muur in mijn slaapkamer gekregen ipv een dichtgetimmerde deur. nu zag ik net dat er bij het maken van de muur best wat stuc op de aansluitende muur terecht was gekomen. had ik al wel verwacht, maar toch ff balen, want de verf op die muur heb zitten heb ik ooit speciaal in belgie gekocht (koper glitter verf hehehehehe). kom ik er net achter dat de praxis die verf inmiddels ook verkoopt??? YES en ik krijg er nog korting op ook. ik ben zo blij! ga nu die “nieuwe” muur ook met die verf doen hehehehe ik ben helemaal door het dolle hiervan zo leuk!!
Gisteren een bezichtiging gehad met mijn vriend en vandaag te horen gekregen dat anderen het zijn geworden omdat ze de verhuurder persoonlijk kennen. Voelt even echt heel oneerlijk want ik was zó enthousiast. Nu maar weer met frisse moed doorzoeken…
Ik zette hem in de bewaakte stalling.
En ik heb een scooter kettingslot van 4 kilo.
Wat flauw, houd dan geen bezichtiging als je toch voor de mensen gaat die je al kent. Succes met verder zoeken!
Een exdate heeft me net een bos rozen gestuurd om sorry te zeggen, echt heerlijk Heb die gozer 1 keer gezien in april ofzo. Dit zijn goede 2021 vibes.
ik dacht dat dit alleen in romcoms gebeurde hahaha
Ja de bezichtiging was via een makelaar geregeld, dus ik denk niet dat ze dat van tevoren geweten hebben. Maar alsnog heel zuur ja. Dankjewel!
Ja, ik had 'm ook niet aan zien komen hoor haha maar ja wel vet chill
Je weet pas dat je in een gemeentehuis bent als er kleine kinderen rondrennen
Nou als je je echt verveelt kan je ook de ‘Trust nobody’ over het seizoen 2008 podcasts luisteren.
maar beter zoek je hem even op in een podcast app want spotify wil een podcast monopolist worden en daar moeten we allemaal tegen zijn xx
Las net 2 posts over sneeuw, waar sneeuwt het???
hahahahahahah deze doet ie in het spaans.
godallejezus sta me bij
Ik heb het zó koud! Heb al beide verwarmingen in de woonkamer vol open staan en lig onder een dekentje. Misschien pak ik zo maar het dekbed van de logeerkamer en ga daar onder liggen.
Even een rondje lopen, of wat oefeningen doen? Helpt bij mij altijd om op te warmen, even in beweging komen.
Oh dat doe ik dan misschien daarna wel!
volgens buienradar sneeuw radar in limburg.
Als het goed is van het weekend op meer plekken.
Staat in een bewaakte stalling op het station. Heb het geluk dat die aanwezig is. Anders weet ik niet of ik het aandurfde. Wel mazzel dat je naar je werk kan fietsen.
Zolang het niet in midden-Nederland is vind ik het best.
Op de een of andere manier is mijn oriëntatievermogen echt slecht met een mondkapje op, ik loop in de supermarkt zo onhandig te doen steeds. Dingen laten vallen en dan dondert mijn mandje weer omver enzo haha echt super knullig
Herkenbaar