Wat je even kwijt wil #47

Bijna dagelijks wel 30 tot 60 minuten, inderdaad met serie aan even lekker bewegen.
Als ik echt intensief wil fietsen dan kan dat ook, doe dan via youtube een workout zoeken en fiets mee.

Andere keren forum/app ik een beetje tijdens het fietsen, wat mij betreft ideaal omdat het zo’n lage drempel is om iets te gaan doen haha

2 likes

Hallo lief dagboek :joy:

Ik voel me rot, maar heb net toch een sollicitatie op gestuurd en m’n cv een beetje aangepast.
Ook heb ik binnenkort een gesprek met een loopbaanadviseur/begeleider waarvan ik heel erg hoop dat het iets voor me kan betekenen.

Ik heb ook gister nog gevraagd aan mijn voormalig rijinstructeur hoe die jongen/man heette die me afloste met de motorrijlessen op 28 september en hij wilde me helpen maar hij wist het ook niet meer en kan ook niet terug kijken in het systeem, ik ben bang dat ik nooit meer erachter ga komen wat nu precies zijn naam was, zijn eerste indruk was iig fantastisch en ik had graag als hij z’n rijbewijs had gehaald een rondje met hem gaan touren.

Nu zit ik te wachten op mijn 2e macbook die een systeem update aan het doen is, eigenlijk moet deze dat ook maar deze is oud en waardeloos waarvoor ik de tijd er niet voorover heb om dat te doen.

5 likes

Ze weet zelf ook dat het niet te nassen is want de reacties zijn uitgeschakeld.

5 likes

Wat een onzin, je mag toch ook wel een tussendoortje eten. Irritant, zulke dingen!

1 like

Wilde even een nieuwe tandenborstel kopen, maar iedereen ziet kruidvat als een uitje ofzo. Ik heb het nog nooit zo druk gezien. Heb 10 minuten om mensen heen staan dansen op 1.5 m afstand voordat ik veilig bij de tandenborstels was aangekomen.

3 likes

Ik heb zoveel zin om een keer bij bagels en beans te bestellen, maar ben net goed bezig qua eten :weary:

Zooooo geen concentratie voor werk vandaag :hot_face: voel me echt schuldig en ben het thuiswerken zatttttttttttt

1 like

Dirt klinkt als mijn nachtmerrie. Ik vind 50 m2 in mijn eentje al krap, haha.

1 like

Wow! Ik heb het wel vaker gehoord trouwens. Bij mijn werk wonen mensen boven en daar worden dagelijks zo ongeveer 55 ebikes/ebakfietsen opgeladen in de avond/nacht. Ik zou zo bang zijn als ik er boven woonde.

Ik ben vandaag ook echt niet vooruit te branden!
Maar ik voel me niet schuldig, want op mijn werk zit ik ook vaak zat te kletsen of maak ik een ommetje of ga ik chillen in de relaxruimte, dus dat mag thuis ook.

1 like

Ik reageer op elke adoptiepoes net te laat :cry: en in mijn hoofd heb ik me dan al helemaal gehecht en is deze kat de enige kat ter wereld voor mij :cry: stop daarmee brein

4 likes

Verdomme, ik had een call met mijn manager gepland staan vandaag en de vorige keer appte ze 1 minuut van te voren of een videocall oke was en toen zat ik er als een zwerver bij, dus vandaag heb ik me eens aangekleed en opgemaakt. Belt ze gewoon mobiel. 🥲

9 likes

Ik kan echt niet wachten tot het moment dat onnodig nieuws gewoon weer een ding is. Weg met corona en hoi katten in de bomen enz. Ja het is er nu ook nog wel maar corona is natuurlijk wel nummer 1 topic bij het nieuws.

2 likes

Gisteren uit pure verveling k3 zoekt k3 terug gekeken. Nu begonnen aan wie is de mol 2008. Allebei al lang gezien, maar toch leuk :joy:

4 likes

Ik heb sinds een jaar een elektrische fiets beste aankoop van 2020! Ga nu veel vaker op de fiets en kom niet meer uitgeput aan bij de trein, als ik weer eens windkracht 5 tegen heb.

Dacht zelf altijd doe ik wel als ik oud ben :joy:(ben nog geen 30)

3 likes

Op het recept voor mijn medicijnen moet mijn huisarts altijd “chronisch gebruik” noteren. Doet hij dat niet krijg ik de medicijnen niet vergoed.
Verzekering ziet niet dat ik ze al 15 jaar gebruik??? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Nou precies. Die kinderen gaan niet door het lint omdat ik wel of niet eet. Nou ja hij heeft ook slaapgebrek en snap wel dat je dat wat korter reageert. Maar zou het wel chill vinden als hij er zo ff op terug komt

Iemand gaf hier laatst een tip tegen het overkoken van pasta, werkte helaas bij mij niet. Liep natuurlijk weer weg minuut later kookte het weer over :joy: Moet eigenlijk ook niet weglopen.

Zet je je elektrische fiets dan in een stalling op het station? Of in een bewaakte?
Ik heb ook een elektrische fiets maar durf m nog amper ergens achter te laten. Ik heb m sinds augustus en hij ziet er ook echt nog nieuw uit. Nu ga ik er met name op naar werk en daar is een stalling uitsluitend voor medewerkers.

15.51 en zit nog steeds ongedoucht op de bank in een ontploft huis :+1:t3: ben zo klaar met dat hele werkloos zijn, vreselijk

2 likes