Wat je even kwijt wil #47

Hoezo is mijn bovenbuurvrouw ineens zo kut de laatste dagen. Wat een herrie steeds.

Krijg wel heel leuk een melding van m’n telefoon “gefeliciteerd, je screentijd is 42% lager dan gisteren” maar heb dan ook 5 afleveringen Grey’s Anatomy gekeken met m’n moeder :joy:

3 likes

Snapchat, Facebook en Google geven geen resultaten. Op Instagram in de zoekbalk geprobeerd (ook niks), maar ik denk dat het daar via koppelen moet? Dat durf ik niet omdat m’n Insta afgeschermd is en ik niet per ongeluk andere contacten wil laten weten wie ik daar ben. Bovendien heb ik een stalker die ook weer tot leven zou kunnen zijn gekomen en het zou kunnen zijn. He gatver. Ik haat mannen.
Verhuizen it is!

1 like

ah shit dat waren m’n stalktips wel.
het enige dat ik nog kan bedenken is anoniem bellen, kijken of ie zegt ‘hallo met naam’ en ophangen (maar dat is wel heel doorzichtig haha).

Maar wat eng wel, ook van die oude stalker! Heel naar als je weet dat iemand je in de gaten houdt maar jij geen idee hebt wie het is. Hopelijk het hierbij blijft.

1 like

Hahaha ja dat is wel erg doorzichtig. Ik denk dat ik het nummer op werktelefoon hou en over een paar dagen nog eens kijk of de profielfoto in een mens is veranderd.
Hoop dat het een lompe actie is van een man die het goed bedoelde. En mocht het de vaste stalker zijn dan wordt dat vanzelf duidelijk. Dat is een oude ex van 10 jaar geleden die in periodes opduikt en zichzelf altijd verraad

Waar is @Oprah?

8 likes

Heb deze reactie ff gescreenshot, ga ik er voortaan bijpakken als ik me weer veel te druk maak om meningen van anderen

Ik ben bang van mijn eigen stalkerige ex maar als je wilt wil ik die van jou best even anoniem opbellen om mijn frustraties op te uiten. :smiling_imp:

Greaselift. Ik zweer echt bij dat spul (gebruikte ik altijd toen ik in de snackbar werkte) Het is wel duur voor een spray overigens.

1 like

Mijn (boven) buren (heb nog niet ontdekt waar de herrie precies vandaan komt) zijn ook kut de laatste tijd. Iedere avond zijn ze aan het horen, echt why??? Na 2 weken boren heb je je muren toch wel vol hangen?

1 like

Misschien niet zo terecht als je denkt! Er bestaat een soort nadenktijd voor betaald parkeren. De eerste vijf minuten mag je niet beboet worden want dat is de tijd dat je bijvoorbeeld naar zo’n paaltje moet of een app aan zet.

1 like

Altijd heerlijk zo’n smintje in combinatie met een mondkapje. Zit jankend in de trein :sweat_smile:. Trap er ook elke keer weer in

1 like

Ik las in een ander topic een tijdje terug een berichtje van haar dat ze allemaal shit going on had en even afstand van het forum nam

1 like

Nee dat is geen optie. Ze huilt of jammert ook niet maar het is echt krijsen in blinde paniek. Ik heb gisteren ook best wel lang gewacht maar toen de ander ook helemaal overstuur raakte omdat ze niet kon slapen door het gekrijs van de eerste heb ik vaders gebeld. Dan worden ze iig rustig.

Toevallig vroeg ik me dat vanacht ook af!

Zou dit niet een verstandelijk beperkte kunnen zijn? Dus die het goed bedoelt, maar niet zo goed weet dat dit niet gepast is. Het verhaaltje komt heel kinderlijk over.
Wel heel vervelend voor je!

1 like

Helemaal dik ingepakt op de fiets, zie ik iemand hardlopen in een alleen shirtje en een korte broek.

2 likes

Woei het forum is niet meer geblokkeerd op mijn werk computer (waren heel veel sites geblokkeerd).

19 likes

dit klopt, maar je moet dan wel aan kunnen tonen dat je een kaartje oid aan het halen was. dus als je een parkeerkaartje van die plek hebt met een minuut oid later kun je zo aantonen dat het niet terecht was. maar zonder bewijs is dit wel lastig aan te tonen.

De chat in Vinted heeft als het goed is een vertaalmodus, dus dan kunnen zij in het Frans tegen jou kletsen en jij in het Nederlands terug!

4 likes