Wat je even kwijt wil #46

Gisteravond zat ik uit verveling weer op marktplaats te kijken naar bundels garen en toen dacht ik: nee SoonSoon, je gaat niet weer x aantal garen opkopen en dan weer tien dubbele hebben. Heb ik snel weg geklikt. En nu denk ik; waarom haal ik niet voor het bedrag wat ik er aan wilde spenderen gewoon de nummers die ik nog niet heb zodat ik ooit de volledige collectie kleuren heb. Dat is echt goals. Maar dan moet ik eerst weer alles opruimen en opnieuw inventariseren. :face_with_monocle:

(@Soy.peor :full_moon_with_face:)

7 likes

Waarom heb ik kind ook alweer zoā€™n nerf ding gegeven voor kerst?

:sob:

12 likes

Ik ben ook aan het werk, toch wel een beetje vreemd zo met kerst. Wel vanuit huis, dus net ondertussen een lekker kerstontbijtje gemaakt.

Niet op tv helaas

1 like

Herkenbaar! Ik zat afgelopen dagen ook na te denken of ik nog een aparte inventarisatie zou maken van de kleuren die ik niet heb zodat ik gericht kan zoeken op marktplaats of ze zou kunnen kopen bij Gerrie, maar dan zou ik ook weer alle opbergdozen opnieuw moeten indelen. :sweat_smile: Vond het wel heel ontspannend werken om al het garen om kaartjes te wikkelen. Misschien moet ik ook maar mijn zoekopdrachten op Marktplaats uitschakelen zodat ik niet steeds in de verleiding kom. Ben benieuwd of je ze uiteindelijk wel of niet gaat aanschaffen. :eyes:

1 like

De garen op marktplaats sowieso denk ik niet, collectie is nu al zo groot dat ik dan alleen maar dubbele zou kopen. En ik ga denk ik wel de bakken even na lopen weer, moest sowieso al gaan uitbreiden met alle dingen die ik laatst heb opgewikkeld en ook weer garen waar ik mee klaar ben die voor patronen waren. Die moeten er ook in. Dus de Excel sheet moet ik ook even goed bijwerken. Wel een goeie om de nummers die je nog niet hebt in een aparte sheet te zetten!

Bedoel, kan nu echt beter gewoon voor bijv 50ā‚¬ bij gerrie uit geven dan dadelijk weer 20 dubbele hebben en weer heel veel groen/roze.

1 like

Nee dit is echt alleen om te zorgen dat ik uit bed kom. Denk niet dat er na meer dan 12 uur nog waterdruppels op zitten.

Haha, keukenprinses ben je ook. Eerst je brownies, nu de tiramisu. Ieder zā€™n talent, hĆØ :grin:
Je kan ook gewoon zeggen dat het tiramisoep is. Als de smaak goed is, is het anders ook zonde toch.

3 likes

Heb je gelijk in! Dan is gericht kopen op nummer inderdaad een betere investering.

1 like

Gewekt worden door ontbijt op bed te krijgen en te beseffen dat ik morgen ook nog vrij ben :sunglasses:

5 likes

Kerst met alleen mijn opa en oma en moeder was gisteren echt gezellig! We hebben echt tot half 2 gepraat. Vorig jaar waren we met zā€™n 14e, maar dan kan je niet echt een gesprek hebben.

Mijn moeder heeft veel relaties gehad en afgelopen jaar veel gedate, maar daar wordt zij veel mee gepest en ik vind dat dus super grappig, haha. Echt gemeen, maar volgens mij vind ze het ook niet erg, want dan kan ze nog even wat extra over haar nieuwe date vertellen :+1: ik weet nu wel dat hij goed in bed is :joy::joy::joy:

15 likes

Ik ben genekt door de punch van gisteren. Maar gelukkig wordt er zo ontbijt voor me gemaakt :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Helemaal gezeik maar moet het even kwijt

Mijn eerste kerst met pds ging okƩ maar ik heb het vannacht echt KUT gehad heb me wel netjes aan het FODMAP dieet gehouden maar tbh heb ik best wel buikpijn

Dus dat het goed ging was van korte duur

Helaas

Jammer de bammer

Update over mijn moeders oordoppen. Ze heeft ze gister de hele dag in gehad en er vannacht mee geslapen. Ze voelt ze helemaal niet, alleen die in haar ā€˜kleineā€™ oor moet ze een beetje in de gaten houden zodat die er niet uit valt.

De afgelopen week had ze een hele hoge harde piep, dat wisselt nog wel eens, de ene keer is het erger dan de andere keer, maar vannacht was die hele harde piep weg! Ze wil nog niet te vroeg juichen (ze zei ook, zet dit nog maar niet op je forum want voor hetzelfde geld doet het vannacht niksā€‹:joy:) maar tot nu toe is ze dus heel positief! Hopen dat het zo blijft :grin:

57 likes

Weet iemand wat voor sporthorloge / activiteitentracker oid zou passen bij de wensen van mijn moeder? Ze zegt: ā€˜ik wil een stappenteller, en dat hij bijhoudt hoe snel ik wandel en hoe ver. Maar ook dat ie activiteit meet als ik wat oefeningen op een matje doeā€™. En dan iets wat simpel in gebruik is en liefst niet de duurste die er isā€¦
Ben al even aan het zoeken voor haar, maar als iemand een tip heeft, hoor ik het graag!

Wat verschrikkelijk heftig :open_mouth: Ik ga echt even contact opnemen, lijkt me verschrikkelijk voor directe naasten om dat tegen te komen. Ik kon hem zelf via via en lag er al wakker van, laat staan iemand die close met hem was.

1 like

tumblr_mf3wscy57p1qks38w
Grapje toch? Straks gaat iemand zeggen dat deel 5 het beste deel is.

Ik heb verder niks meer gehoord dus denk dat t allemaal goed is afgelopen. Maar ga zo wel even langs om te zeggen dat ze dat ding moeten laten maken. Want naast dat t een irritant geluid is, is het ook gewoon gevaarlijk want straks is er wel wat. Of de volgende keer beuken ze wel de deur inā€¦

Ik lig weer in bad, heerlie de peerlie

15 likes

zo jaloers, ik wil ook een bad

1 like